Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

can***geen-reclame***gitaal

can***geen-reclame***gitaal/ziggo/upc

• Beheerder
Geplaatst:

Opgelost. Er bleek een ander (heel kort) woord in het filter te staan, waardoor een deel van het woord canaldigitaal werd verwijderd.

Meldt dit het de volgende keer a.u.b. even via PM of contactformulier. Wij maken nogmaals ook wel eens fouten en herstellen die dan simpelweg.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

CanalDigitaal doet het er naar mijn mening om. 'Foutjes' maken die bij 9 van de 10 'domme' klanten die geen bezwaar durven maken keiharde euro's opleveren en die enkele die wel voet bij stuk houdt, is een ingecalculeerd risico.

Deze politiek wordt helaas niet alleen door Canal Digitaal toegepast.

Ik voeg Veronica Publishing, uitgever van TotaalTV en Veronica Magazine, toe.

En die zijn al net zo snel met het incassobureau :)

Helaas voor hen was ik juridisch beter.

Groeten,

aangepast door RayhTec
Geplaatst:

Waar mensen werken worden foutjes gemaakt. Als je dit niet wilt, stap dan over naar een nadere aanbieder.

Want bij andere aanbieders werken geen mensen? :mellow:

Ik kan me volledig vinden in de frustraties zoals hier omschreven, wat een ellende, bijna altijd veroorzaakt doordat de meeste grote bedrijven er bij voorbaat vanuit gaan dat het probleem bij de klant ligt en niet bij het bedrijf, dit is de instelling/gedachte waarmee de communicatie met de klant wordt ingestoken, zo zijn de medewerkers opgeleid.

Ikzelf ben juist blij dat ik weg ben bij een van de concurrenten van CD (kabelbedrijf met drie letters, dat begint met U als klant niet serieus te nemen).

Ik woonde op adres A en had daar een abo voor kabel TV.

Op een goede dag ontving ik een brief: "Bedankt voor uw aanmelding voor de digitale factuur". Omdat ik me helemaal niet had aangemeld voor iets en wel blij ben met een factuur op papier belde ik het kabelbedrijf op: ik had me toch echt aangemeld hoor, en ik kon wel weer een papieren factuur krijgen maar dat kost dan wel 1,50 euro per maand extra.

Nee bedankt. (Later bleken meer mensen zomaar omgezet te zijn naar digitale factuur).

Ik verhuisde naar adres B en gaf dit door, kreeg netjes een bevestiging van verhuizing en uiteraard werden de verhuiskosten in rekening gebracht.

Zoals elk jaar werd het abonnement duurder, en ik vond het na een aantal jaren wel erg duur worden en besloot mijn abonnement eens te gaan bekijken, hiervoor had ik toegang nodig tot de digitale factuur, en daarvoor is een account nodig, en de gegevens daarvan worden per post toegezonden.

Een maand later geen brief, dus nogmaals de accountgegevens aangevraagd, weer een maand niets.

Toen maar eens gebeld:

"Eh, meneer....ehm....dit is heel vreemd..."

"Wat is vreemd?"

"Ehm....momentje alstublieft..."

Wat bleek: ik woonde volgens de kabelaar zowel op adres A als op adres B, en doordat ik op adres A het basisabonnement had en op adres B het uitgebreide pakket (+basis pakket) betaalde ik niet alleen twee keer voor het basispakket maar had ik ook geen pakketkorting op adres B (tv+internet).

Al met al betaalde ik vele honderden euro's per jaar te veel, en het was nog maar de vraag of dit de fout was van de kabelaar, want ik had ook zelf kunnen kijken op mijn facturen...

Nee, dat had ik niet want die werden niet meer naar mij verzonden omdat ik me zogenaamd had aangemeld voor de digitale factuur, en ik kon ze niet digitaal bekijken omdat de inloggegevens naar adres A werden verzonden ook al had ik de verhuizing netjes doorgegeven en was dit ook uitgevoerd (want in rekening gebracht).

Ik zou worden teruggebeld, wat niet gebeurde.

Zelf gebeld: "Dus u wilt uw abonnement beeindigen?"

Ik heb de situatie vijf maal uit moeten leggen omdat het wel werd genoteerd maar niet werd gelezen, het is namelijk zo dat de jongens en meisjes van de helpdesk er altijd vanuit gaan dat je als klant zelf iets fout doet of iets wil (abo opzeggen of veranderen), het is vrijwel onmogelijk een medewerker zo ver te krijgen dat deze begrijpt dat het bedrijf waar ze voor werken echt iets fout heeft gedaan.

Uiteindelijk het te veel betaalde bedrag terug gekregen.

Dit was overigens de druppel (ook veel problemen met de internetverbinding gehad) en ik ben overgestapt naar ADSL (goedkoper en sneller, ook al beweert de kabelaar "tot 10 keer sneller dan ADSL!" te zijn) en CD.

Ik denk dat de mediabedrijven te veel macht hebben/er te weinig concurrentie is en dat ze zich daardoor zo klantonvriendelijk op kunnen stellen, het is een bedorven bedrijfstak als je het mij vraagt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen