Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een manier waarop je een client voorrang geeft op een andere?

Dus bv de ontvanger waar de kaart in zit is het belangrijkste.

Dan mag de ontvanger in de slaapkamer kijken en pas daarna de ontvanger in de keuken.

Dus niet dat als ik in de keuken loop te zappen het beeld weg valt in de woonkamer of de slaapkamer.

Of kun je misschien een timer zetten op een client, dat die maar 1x in de 30sec een beroep mag doen op de kaart?

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Geplaatst:

Ik weet niet wat je wilt delen in je huis, waarschijnlijk Canal Digitaal. Daar zijn op het forum in het Oscam deel handleidingen voor te vinden hoe je de kaart dusdanig kan restricten dat er geen zwart beeld optreed. Wil je Ziggo delen dan kom je niet zo snel aan een restrictie aangezien er ongeveer 1x per elke 18 a 20 seconden een ecm gevraagd wordt.

Volgens mij wil je geen clients voorrang geven, maar alleen voorkomen dat je aan je ecm limiet komt (max 4 per 10 seconden is het volgens mij bij CD).

Kijk hier eens voor de juiste OScam instellingen (uitgaande van CD)

http://www.sat4all.com/forums/topic/319993-oscam-met-originele-cd-of-tvv-kaart-in-dreambox/

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

Ik gok dat hij oscam zodanig wil afstellen dat als de kaart aan de ratelimit zit en geen nieuw kanaal meer accepteert de box in de keuken en de slaapkamer zwart beeld krijgen maar

dat de box in de huiskamer altijd kan blijven kijken en ook zappen.

Soort van if ratelimit reached then kill slaapkamer, if still ratelimit then kill keuken also.

Is volgensmij niet eenvoudig te doen want dan moet oscam ook registreren welke ecm waar naartoe gestuurd is en dat doet hij nu nog niet.

Geplaatst:

Dat is idd wat ik bedoel theparasol.

het wil nu namelijk nog wel eens gebeuren dat als er in de andere kamer gezapt word, de huiskamer even op zwart gaat ipv dat het in de slaapkamer wat langer duurt om te zappen

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Geplaatst:

Je kan misschien een vertraging opzetten in de keuken en slaapkamer.

De oplossing die je wil kan volgens mij niet omdat oscam nooit weet hoeveel ecms er gevraagd gaan worden elk moment.

Nu komen er 3 aanvragen binnen, iedereen kijkt. Jij in de keuken zapt en dan kan je niet meer zappen in de huiskamer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...