boarder Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Welke italiaanse zenders zijn er vrij te ontvangen en op welke satelliet. Sinds het wegvallen van Rai op astra ben ik op zoek naar alternatieven.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 merendeel is op hotbird 13 Oost op kingofsat.net vindt je alternatieven maar allemaal met abonnement, nagenoeg niets is FTA ciao True North Rebekka Bakken
youriy Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 Als topicstarter met 1 Rai-zender op Astra tevreden was zal hij op Hotbird heel wat meer fta Rai-zenders vinden + nog een flink aantal fta. http://nl.kingofsat.net/freqs.php?&pos=13E&standard=All&ordre=freq&filtre=Clear&cl=ita clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
boarder Geplaatst: 7 juni 2012 Auteur Geplaatst: 7 juni 2012 We gaan de schotel eens draaien op de hotbird en zelf eens kijken. Bedankt.
cookie monster Geplaatst: 7 juni 2012 Geplaatst: 7 juni 2012 http://www.lyngsat.com/freetv/Italy.html inclusief intrenetstream C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
boarder Geplaatst: 8 juni 2012 Auteur Geplaatst: 8 juni 2012 Ondertussen een proefopstelling gemaakt met een bevredigend resultaat. Schotel op hotbird gedraait De italiaanse zenders op de hotbird (genoteerd op CD/TVV) zijn meer dan voldoende en meer dan ik ooit gehad heb. Bedankt aan de meedenkers
Psychosammie Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 Maak je effe een duo LNB opstelling. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
boarder Geplaatst: 8 juni 2012 Auteur Geplaatst: 8 juni 2012 Neen, ik had nog een oude monoblock liggen, heb daar mee getest op astra 1 en hotbird. Ga nu voor een 78cm triax met 4 losse quadra lnb's en 4 switchen zodat ik overal hetzelfde kan zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen