Schiksie Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Geplaatst: 27 juni 2012 (aangepast) Ze hebben dus teveel in rekening gebracht....maar denk je dat ze ook maar de mail helemaal lezen en reageren op mijn andere vraag over het verlengen van FILM1......nee hoor, ze doen net of ze dat niet zien.....dit gaat met elke mail dus zo......goed bezig CD !!! Geachte heer Schiks, U hebt op 22-6-2012 om 18:41:03 gereageerd op onze e-mail. Ons antwoord op uw reactie is: Vanwege een misverstand hebben wij teveel in rekening gebracht voor uw tweede smartcard. De €29,95 is per ommegaande gecrediteerd en zal met de eerstvolgende nota verrekend worden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Hetgeen wat u stelt betreffende uw zenderpakket aanpassen klopt en is mogelijk indien u binnen 7 dagen na de upgrade besluit de upgrade naar het Familie-pakket te annuleren. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden Voorgaande mailwisseling: Goede avond, Ok dus de enige manier om alles terug te draaien is dus afzien van het Familie pakket ? Dan wachten tot Augustus zodat ik film 1 kan opzeggen en dan weer familie nemen ? Dit terwijl uw medewerker mondeling heeft toegezegt dat er niks aan de looptijd van het contract van premium zenders zou worden aangepast ? Verder nu een factuur ontvangen van 74,20...........en hiervan wil ik heel graag weten waarom jullie mij 29,95 in rekening brengen ? Registratievergoeding smartcard € 29,95 >> ik heb die smartcard notabene met cam mudule in jullie shop gekocht een maand geleden ? Wat is dit bedrag en waar staat dat dit in rekening mag worden gebracht ? Op jullie site staat activeringskosten 9,95 ? en omdat ik dat telefonisch deed was het 3,95 dus waar komt in hemelsnaam een bedrag van 29,95 vandaan ??? Natuurlijk belachelijk dat jullie die 3,95 voor het activeren van de 2e kaart ook nog eens in rekening durven te brengen terwijl ik al 14 Euro kwijt was voor het 2 keer bellen naar jullie.....terwijl jullie de fout maken en de kaart niet actief hebben gezet. Mvg, Jeroen Schiks 27 juni 2012 aangepast door Schiksie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen