Ga naar inhoud


Sat4all en cookies


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetail/ND_20120606_ipv6.page

 

Ik wordt er ziek van dat alles van mij als onjuist neergezet wordt

 

eind 2013 worden alleen nog maar ipv6 nummers aan klanten gegeven de bestaande

account met ipv4 krijgen een ipv6 nummer

 

is wel off topic ,ik kan voor jullie de cookie wetgeving niet terug draaien als troost tot

eind 2012 legt de opta geen boetes op

Link naar reactie
Delen op andere sites

eind 2013 worden alleen nog maar ipv6 nummers aan klanten gegeven de bestaande

account met ipv4 krijgen een ipv6 nummer

 

Pukje, als je dat had geschreven had dit niemand in twijfel getrokken want dit is volledig correcte en relevante informatie.

 

Jij schrijft echter dat vanaf dat moment Sat4all vanuit Belga land niet meer bereikbaar is en dat is klinkklare onzin.

Jij beweert namelijk hiermee dat na de invoering van de IPV6 nummers de IPV4 nummers, welk schijnbaar op 6 juni jl al is ingegaan, niet meer te bereiken zijn en daarop reageer ik.

Dus ja, jij mag er best ziek van worden maar dat moet jij je toch nu echt zelf aanrekenen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik geinformeerd ben kan je met een ipv6 geen ipv4 nummer bereiken ,hier is al een

thread over waar gezegd is dat de providers GEEN ipv6 naar ipv4 conversie doen

 

Moet je je eigen link maar eens goed doorlezen... :whistle:

 

Voor zowel professionele als residentiële eindgebruikers verandert niets: de huidige versie van het Internet, gebaseerd op IPv4, blijft immers onveranderd voortbestaan waardoor de toepassingen die mensen thuis of in het bedrijf gebruiken gewoon blijven functioneren zoals vandaag.

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom vermelden dat je cookies gebruikt, als op achtergrond:

-Facebook connect

-Google +1

-Google adsence

-Google Analytics

-OpenX

geladen worden.

 

Beetje als, ik waarschuw uw omdat ik notities op uw voordeur plak over wat uw graag bezoekt en leest, maar vertel uw niet dat ik met vijf andere hightech gluur methodes uw wilt bespioneren. :D

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Pukje, geen lid worden van facebook, myspace, hyves, twitter, forums enz.... want die 'bespieden' je allemaal en dan niet alleen met cookies!

 

Beter nog gewoon je internet afsluiten en iedereen waarmee je communiceert een tamtam + bijbehorende 'codes' sturen. :grin:

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tevens niet meer op/in de autosnelweg, winkelcentra, Benzinepomp, Parkeer garage's, Mc Donalds, etc etc etc komen.

Want daar word je gegarandeerd op camera gezet.

En niet te vergeten alles cash te betalen. Maar ook dat heeft alleen weer nut als je ook cash van je baas betaald krijgt.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...