cdav Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 Wat een gedoe. Staan er twee verschillende soorten gradenschalen op de zijkant van de beugel. Lekker verwarrend en de handleiding is ook zo lekker helder
Seniorsatter Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 Neem als je achter de schotel staat , de rechter instelling
Sprietje Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 (aangepast) Beste cdav, welkom op dit forum Dat is bij heel veel merken schotels dat er twee verschillende gradenschalen op de bevestigingsbeugel staan. Als je slechts een lage elevatie moet instellen zoals in Nederland, dan zet je de beugel in de ene stand, moet je een hoge elevantie instellen zoals in Zuid-Europa, dan draai je de beugel om en gebruik je de andere schaalverdeling. Als je goed kijkt zie je de ene schaalverdeling van heel laag tot middel loopt, de andere loopt van middel tot hoog. 8 juni 2012 aangepast door Sprietje
Marc-Sim Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 Beste Sprietje, dit is niet zo bij die BiSat beugels - Er staan gradenschalen op voor (andere) 50 / 60 en 75cm Visiosat schotels + uiteraard eentje voor de BiSat - Jij bedoelde waarschijnlijk een Triax en consoorten... Grt, Marc.. 1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....
cdav Geplaatst: 8 juni 2012 Auteur Geplaatst: 8 juni 2012 Maakt niet uit... Na wat gestunt met een sat finder krijg ik beeld.. Das Erste HD.. Helemaal top, kuch Maarrem. Ned1,2,3 is toch ook free to air? Waarom blijft het beeld zwart? (standaard VU+ Uno) Programma info geeft ie wel en 80% signaal/AGC ongeveer.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 Ned 1, 2 en 3 zijn FTV Free to view (maar wel met een geldige kaart), je zal dus een geldige smartcard nodig hebben om Ned 1-3 te kunnen zien
cdav Geplaatst: 8 juni 2012 Auteur Geplaatst: 8 juni 2012 (aangepast) Nouja dan maar Duits.. Vind het wel even mooi voor vandaag. Je hebt dus altijd zo'n card nodig? Snap niet waarom ik dan met alles de winkel uit loop, behalve zo'n kaart. Ik moest iets van CCcam 2.30 downloaden? (* Mja openpli.org .. Ik herken de url). 8 juni 2012 aangepast door cdav
Eduard07 Geplaatst: 10 juni 2012 Geplaatst: 10 juni 2012 Je kunt op Astra 1 wel BVN FTA bekijken. 12515/H/22000/ 5/6 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
cdav Geplaatst: 10 juni 2012 Auteur Geplaatst: 10 juni 2012 Ja maar het gaat mij meer om voetbal en formule een enzo. VI op RTL etc. (al is dat nu even minder van belang :x ) Komt wel goed allemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen