Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het iemand al gelukt om de recovery stick werkend te krijgen op een dm 8000. Ik kreeg eerder al van @mobieltje een bestandje waarin beschreven staat hoe je dit kunt doen. Mij is het tot nu toe niet gelukt. Ik heb het bestandje ook maar even bijgevoegd. Krijg de plugin die nodig is maar niet geinstalleerd op een orignele image. Hij geeft weer dat ie 0 pakketten heeft geinstalleerd. Als het iemand gelukt is, dan zou ik dat graag willen weten.

NFI-Flash-USB-Recovery-Stick-HowTo_rev1.rar

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Ik doe het gewoon met Dflash dat werkt uitmuntend ik gebruik eerlijk gezegt die usb stick nooit. Met Dflash zet je al je instellingen +settingslijst en Plugins in 1 klap terug op je box.

Geplaatst:

Is het iemand al gelukt om de recovery stick werkend te krijgen op een dm 8000. Mij is het tot nu toe niet gelukt. Ik heb het bestandje ook maar even bijgevoegd. Krijg de plugin die nodig is maar niet geinstalleerd op een orignele image.

Ja.

Welke originele image gebruik je?

De plugin is gemaakt voor de OE1.6 image, bij de OE2.0 versie zal hij waarschijnlijk niet werken.

Grts.

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd met de image release-dm8000-3.2.2.nfi. Met welke image en versie van het systemplugin heb jij het aan de praat kunnen krijgen?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Ik heb dat ooit getest met deze image: release-dm8000-3.1.0.nfi

Nu gebruikt ik de plugin: enigma2-plugin-extensions-dflash_3.3_mipsel.ipk

Maakt perfect een complete nfi backup.

Grts.

Geplaatst:

Ik heb dat ooit getest met deze image: release-dm8000-3.1.0.nfi

Nu gebruikt ik de plugin: enigma2-plugin-extensions-dflash_3.3_mipsel.ipk

Maakt perfect een complete nfi backup.

Grts.

Dat bedoel ik,waarom makkelijk als het moeilijk kan? :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...