Ga naar inhoud

Samsung Note geen Gmail meer naar telefoon

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Vanaf hedenmorgen krijg ik geen mails meer binnen op mijn Samsung Note. gmail account

Tot gisteren geen probleem.

Internetverbinding is goed

Heb niets veranderd aan de instellingen

Krijg ook geen foutmeldingen.

Voor de rest werkt alles op de telefoon goed.

Op mijn computer werkt de gmail goed. En heb daar de instelling zo staan, dat de mails blijven staan op server.

Waar kan ik nog doen, waar moet ik het nu zoeken?

Geplaatst:

Kijk eens bij instellingen en dan accounts/synchronisatie of je google sync wel op aan staat of zet je gsm eens even uit en weer aan.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Alles geprobeerd, maar helaas!

Geplaatst:

SIM kaartje eruit halen en weer erin...........

Terug zetten naar fabrieksinstellingen...........

Tja, wat kan je nog doen?

Naar de smartphone-dokter of zo, meer dingen weet ik nie.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Van sommige krijg ik de mail weer binnen, maar van de meeste niet.

Lijkt wel of het afhankelijk is van provider die de mail naar mij verzend ??

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Iemand nog weet wat te doen.

Lijkt wel of Vodafone in eens iets blokkeert.

Bij mijn vrouw op het zelfde moment zelfde probleem. alleen zij heeft een Samsung Galexy 2

Van de ongeveer 15 mails per dag komen er maar 2 a 4 naar de mobiel. Erg irritant

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...