Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dit gaat mijn petje te boven.heel lang geleden,moest je bij de Belgische kabelaar,ook abonnementen betalen per decoder.er zijn daar veel reacties op gekomen,dat dit te controleren was,via het retourskanaal.dit hebben ze dan later met veel probleem ingevoerd.

natuurlijk ligt dit bij sat véél moeilijker,om te controleren.ze kunnen ons ook voor de keuze stellen,om hun decoder te gebruiken ook via het internet,en kijken hoeveel decoders binnenkomen op hetzelfde ip.maar ik vrees dat zien en vooral opslaan van ip's verboden zal zijn ivm de privacy.deed sky uk ook niet iets,maar dan via de telefoonlijn?volgens mij moet er een manier zijn,maar bij moeten/kunnen,moet er ook nog een wil zijn. :(

wel moeten ze de mogelijkheid om vrije hardware behouden. :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Nee hoor, ze hebben je card nummer en dan gaan ze via jou mobiele nummer, te traceren op een meter of drie, kijken waar je zit en dan schakelen ze jou kaartje uit en voor ..... doen ze dat natuurlijk met een cookie.

Dus ik neem mijn kaartje nooit meer meer naar de buren of naar de camping, ook leen ik hem niet meer uit aan bekenden die op vakantie gaan, ik durf dat natuurlijk niet meer. Ach ja hoe gek gaat het worden met de M7 group.

Niet te vergeten dat ze ook al mijn emails controleren, een chip onder mijn huid hebben geplaatst en mijn huis vol cameras hebben gehangen.

Big Kanaal is watching you. :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Zou het misschien ook kunnen zijn dat ze zich min of meer verplicht voelen om dit als voorwaarde te stellen? Dat ze dit niet controleren (kunnen) lijkt me evident,

maar in het kader van de auteursrechten kan ik me voorstellen dat ze wellicht op de vingers getikt zijn vanwege het promoten van de 2e of 3e kaart op vakantie?

Misschien is dit keer de soep niet zo heet.

Yup zou ook zomaar kunnen. Ik denk persoonlijk dat ze zichzelf alvast aan het indekken zijn zodat ze straks makkelijker die mensen kunnen aanpakken die iets met hun spullen doet wat niet mag. Ik geloof niet dat het CD een zorg zal zijn waar je je kaart gebruikt, het is alleen belangrijk voor ze dat jij hem gebruikt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Gast kaarsenbril
Geplaatst:

Gerard schrijft:

“Misschien kunnen ze wel zien waarvandaan je kijkt?”

Hoe zouden ze dat dan moeten doen?

Volgens mij weten ze het inderdaad. In mijn kennissenkring waren er een aantal mensen die extern hun kaartje kleinschalig deelden.

Ze zijn ondertussen allemaal terug op kabelTV.

Van allemaal is hun kaart is op zwart gezet, en een brief in de bus...

Heb hier al veel zever gelezen van

zelfverklaarde experten, maar nog geen enkel zinnig antwoord hoe ze het doen...feit is dat je ip gekend is, dus ook je adres...

Geplaatst:

Hoi Sat vrienden

ik hoop 1 ding dat ze snel gekraakt zijn zodat we via Emu of smart kaartje zelf de boel weer active kunnen

dan leren ze arrogantie wel af ze hebben gewoon monopoly in Nederland en dat weten ze

en nou vooral met het EK willen iedereen feiten nog even inpeperen dat je wel aan de regels moet houden

ik hoop dat de Kaart krakers anaal-digitaal zo een lesje gaat leren zodat het even weer rustig wordt

Geplaatst:

Het is volstrekt ondoenlijk omdit te controleren.

Of komt er straks controle op een camping of er een CD kaartje van je huisadres in de ontvanger steekt en je op dat moment naar een CD zender zit te kijken. Net zoiets als de BSA Business Alliance Ass. met een deurwaarder erbij ?

Natuurlijk worden vele kaartjes, 2e kaartjes en 3e kaartjes elders gebruikt.

Kijkt je dochter nu thuis op haar eigen kamer TV of heeft ze het kaartje meegenomen naar haar studenten kamer met een schotel achter het zolderraam. Wat maakt dat nu uit voor CD. Ook voor het 2e kaart wordt een bedrag betaald.

Natuurlijk worden de diverse meerdere kaarten gebruikt op andere adressen. De buren, kennissen, kinderen die het huis uit zijn.

Als het eventuele (her)activeren van de kaart ook vanaf het huisadres plaats vindt, dan is er weinig te controleren.

Wat zou kunnen is, dat de gebruikstijd beperkt wordt op de extra kaarten. Maar ja, of dat zin heeft.

Geplaatst:

ik zit eigenlijk te wachten tot er iemand opstaat die een website oid maakt om cds of de m7 groep kapot te maken.

ik kijk zelf graag via de sat maar van mij mag die hele tent failliet gaan hoor.

ik zal er echt geen traan om laten.

dan ga ik gewoon naar de glasvezel.

dus als er iemand iets opzet dan hebben ze in iedergeval mijn zegen.

cds is zelf al goed bezig om zichzelf kapot te maken en ik wil ze er ook graag bij helpen.

Ik besteed met alle liefde me 67 euro per maand wel aan een andere leverancier.

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Wat let je om:

- zelf de website op te zetten en

- nu al over te stappen op glasvezel

Misschien dringt het niet tot je door maar er zijn mensen die geen keus hebben omdat ze b.v. in een buitengebied wonen en afhankelijk zijn van de sat omdat er bij hun geen glasvezel ligt en nooit zal komen en zij te ver van een centrale wonen om IPTV te kunnen krijgen.

Zou een beetje sneu zijn voor deze mensen als CD failliet ging.

Maar zet gerust en website op en wacht de rechtzaken tegen je af wegens smaad/laster/etc.

Geplaatst:

@Pedro Newbie

"Maar zet gerust en website op en wacht de rechtzaken tegen je af wegens smaad/laster/etc"

Je mag toch kritisch zijn op een bedrijf dat vergissingen maakt?

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Geplaatst:

@ Edje Ken

Kritisch zijn is natuurlijk prima, maar ongenuanceerd een dergelijke stelling poneren gaat best een beetje ver. Als je zo’n groot probleem hebt met de bedrijfsvoering van cd zal je dat toch op een andere manier dienen op te lossen.

Ben ook niet bepaald een fan van die club, maar zolang zij nog een product leveren waar ik min of meer tevreden over ben tegen een acceptabele prijs en er nog geen concurrent opduikt met een vergelijkbaar aanbod rest mij niets anders dan toch maar gebruik te maken van de diensten van CD.

Groetjes........

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Je mag toch kritisch zijn op een bedrijf dat vergissingen maakt?

Uiteraard en dat houdt ze ook scherp, daar is niets mis mee, maar de oproep/opmerking

ik zit eigenlijk te wachten tot er iemand opstaat die een website oid maakt om cds of de m7 groep kapot te maken.

is toch een iets andere benadering en heeft alleen tot doel een bedrijf ten gronde te richten waarmee je denk ik toch wel op het randje van het toelaatbare bevindt of er zelfs overheen.

Geplaatst:

Jammer dat er weinig reakties kwamen.

Ik had er meer verwacht. :)

Zeker gezien het feit dat iedereen loopt te gillen dat cds verkeerd bezig is

Er concurentie moet komen en weet ik veel wat.

Mijn mening hierboven staat er en ik ben het er nog steeds mee eens.

Mij maakt het ook allemaal niet zo veel uit hoor via wie ik kijk.

Ik betaal met alle liefde dat grote bedrag aan cds voor de 3 kaarten die ik in gebruik heb.

Wij kunnen hier in huis nu met ze alle prima kijken en opnemen

Maar mocht cds verdwijnen zal ik er geen traan om laten.

Dan schakel ik gewoon over naar glas of kabel.

Jammer voor degene die geen goed alternatief hebben dan.

Maar wees gerust.

Cds gaat heus niet failliet.

Edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...