Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga een aantal keren per jaar op vakantie naar het buitenland en kan dus geen tv meer kijken?Dit is toch in strijd met de europese regels?Ik begrijp er echt niets meer van.

Geplaatst:

Beste dusty

Wat is nu eigenlijk je probleem? Gaat het om deze extra voorwaarden?:

Extra voorwaarden extra smartcard

Uit het document blijkt dat de extra smartcard in het vervolg alleen nog maar op hetzelfde adres als waarop de hoofdsmartcard geregistreerd staat, gebruikt mag worden. Daardoor is gebruik van de extra smartcard op een ander adres – vakantiewoning in Nederland of woning in buitenland – door CanalDigitaal niet meer toegestaan.

Natuurlijk is dit niet te controleren maar als je toch helemaal aan de regels wilt voldoen, dan neem je niet je extra smartcard mee op vakantie maar je hoofdkaart, dan voldoe je toch aan de regels. Dan kunnen de kinderen toch thuis ook gewoon kijken.

Geplaatst:

Ik ga een aantal keren per jaar op vakantie naar het buitenland en kan dus geen tv meer kijken?Dit is toch in strijd met de europese regels?Ik begrijp er echt niets meer van.

Je weet zelf vermoedelijk (hopelijk) ook wel dat dit allemaal geen probleem zal zijn.

Deze extra voorwaarden zijn er enkel om ALLE vormen van cs en doorgeven van kaartjes tegen te gaan, dit omdat er altijd personen zullen zijn die de regels net zo lang draaien tot ze ergens een achterdeurtje vinden zodat ze rechtmatig kunnen cardsharen naar oa vakantieadres (lees 180 naaste vrienden).

Geplaatst:

Extra voorwaarden extra smartcard

Uit het document blijkt dat de extra smartcard in het vervolg alleen nog maar op hetzelfde adres als waarop de hoofdsmartcard geregistreerd staat, gebruikt mag worden. Daardoor is gebruik van de extra smartcard op een ander adres – vakantiewoning in Nederland of woning in buitenland – door CanalDigitaal niet meer

Tenzij je die hoofdkaaart in bv spanje geregd krijgt is er geen probleem :')

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

Belachelijke regeling.

Een smartkaart kun je in het buitenland ook niet registreren.

Met namen word hier veel gebruik gemaakt van 2e en 3e kaarten.

Canal digitaal promoot met vakantie pakketten maar je mag ze in het buitenland eigenlijk niet gebruiken in verband met uitzendrechten.

Met namen word de 2e en 3e kaart gebruikt omdat de abonnement kosten van het recreatie pakket te duur is en de mensen zo ook buiten het seizoen gewoon op vakantie kunnen gaan.

Slim van de mensen om in plaats van een duur Recreatie pakket een 2e kaart te nemen.

Scheelt in de aanschaf , scheelt in de registratie vergoeding , en is qua abonnement ook nog eens een stuk goedkoper.

Ik geloof dan ook niet dat het om de servers te doen is die zijn zo niet aan te pakken.

Het is weer te doen om meer abonnementsgeld binnen te krijgen door mensen bang te maken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...