mootjuh88 Geplaatst: 10 juni 2012 Geplaatst: 10 juni 2012 hallo ik heb nu een groot probleeem als ik mn dreambox 800hd aanzet krijg ik op de display eror no ca found weet iemand wat dit is en hoe m weer kan maken alvast bedankt
Beheerder Michel Geplaatst: 10 juni 2012 Beheerder Geplaatst: 10 juni 2012 Na alle berichten die ik van jou gelezen heb, kan ik maar één conclusie trekken. Je hebt een illegale clone (lees onze regels). Ga er mee terug naar de winkel en vraag je geld terug, zo niet, doe aangifte van oplichting (als je ook daadwerkelijk opgelicht bent natuurlijk). Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
mootjuh88 Geplaatst: 10 juni 2012 Auteur Geplaatst: 10 juni 2012 ow maar heb m met eem orginele doos enzo gekregen
Mojo Geplaatst: 10 juni 2012 Geplaatst: 10 juni 2012 ow maar heb m met eem orginele doos enzo gekregen Nee ook de doos is namaak. Dus even terugbrengen naar de verkoper lijkt mij. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 10 juni 2012 Geplaatst: 10 juni 2012 kun je ook een doos namaken ? :D Orlando in Love Japanese Breackfast
Daan Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Na alle berichten die ik van jou gelezen heb, kan ik maar één conclusie trekken. Je hebt een illegale clone (lees onze regels). Ga er mee terug naar de winkel en vraag je geld terug, zo niet, doe aangifte van oplichting (als je ook daadwerkelijk opgelicht bent natuurlijk). Mvg, Michel Hoeft niet persé opgelicht te zijn, mensen kopen ook bewust een clone omdat deze goedkoper is dan kan je wel verwachten dat je steeds problemen krijg met dat spul doe maar orgineel heb je nooit problemen Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen