Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds een jaar al een Vu+Duo , en mijn laatste update was ergens in augustus 2011. Het was toen een open pli , ik denk versie 2.0 of 2.1 , ben niet zeker , maar ik weet wel dat er een handig menu was met plugin's en waar je een softcam kon kiezen. Nu heb ik sinds vandaag een openpli , versie 2.1 van begin juni (nog maar een paar dagen oud) en hier is ook nog steeds het plugin menu , maar niet meer met softcams. Ik kan dus mijn TV VLAANDEREN kanalen niet bekijken. Heb alles upgedate. De kernel , de image , maar nergens meer een optie om een softcam te installeren. Bij de softcam/ci instellingen staat wel "kies softcam", maar er zijn er helemaal geen. Iemand die dit kan oplossen, of mij een image kan geven van een veel oudere pli waar dit wel nog kon ? :(

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Kijk eens onder Menu -> Applicaties -> Groene knop/Downloaden -> Softcams

Geplaatst:

Opgelost. Zat inderdaad bij extensiebeheer te kijken ipv applicatiebeheer. God, en ik al in paniek beginnen te ftp'en en telnetten om .ipk's te installeren :(. Hartelijkdank voor deze simpele oplossing. Soms kijk ik gewoon over de dingen heen :P

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...