sindibad Geplaatst: 10 juni 2012 Geplaatst: 10 juni 2012 (aangepast) hallo, Ik heb een amiko alien shd8900 en draait nu op spark .Ik wil gebruik maken van cardsharing en moet dus cccam hebben? Nou heb ik begrepen dat ik eerst Engima2 erop moet zetten, klopt dat? Als ik die engima2 eropzet raak ik dan spark kwijt. Hoe werkt dat? Kan ik dan ook steeds wisselen van software ofzo ? ik heb momenteel wat plugins op de amiko: mgcamd.sh4 oscamd.sh4 mcas.stripped stel nou dat ik die engima erop doe raak ik dan deze kwijt? want heb namelijk een irdeto kaart erin dat volgens mij via dat oscamd draait. alvast bedankt voor je reactie 11 juni 2012 aangepast door Michel onduidelijke onderwerptitel en verkeerd forum!
dorus43 Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 hallo, Ik heb een amiko alien shd8900 en draait nu op spark .Ik wil gebruik maken van cardsharing en moet dus cccam hebben? Nou heb ik begrepen dat ik eerst Engima2 erop moet zetten, klopt dat? Beste sindibad, ik zie dat je hier nieuw ben, ik zelf heb geen Amiko, maar een GoldenMedia die naar bouwvorm bijna gelijk is (ander voorpaneel en knopjes) Het unieke van deze ontvanger is de dual boot. Je moet na het uitschakelen van de box ( met de schakelaar achteraan ) enkele knopjes indrukken tijdens het opstarten. Dit staat mooi beschreven in de handleiding. Lees ook eens in de Reviews & Previews reviews (editie 8 ) Ook onder Receives overige merken kun je veel over die box vinden. Groetjes Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
sindibad Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Geplaatst: 11 juni 2012 (aangepast) bedankt voor je reactie dorus klopt ik ben nieuw. Ik wil graag weten of de card reader nog wel werkt na het installeren van engima2. Ik heb namelijk een irdeto kaartje die ik nog wil gebruiken komende jaar en ###################################################### Mijn specifieke vragen zijn dus : werkt de card reader op de engima2 met een irdeto codering. en kan ik na het installeren van engima 2 ook weer terug naar spark? en hoe werkt dat schakelen precies? 11 juni 2012 aangepast door Michel Geen vragen over illegale cardsharing op dit forum. Ga nu eerst onze regels lezen, want dat heb je duidelijk niet gedaan.
DjFoxy Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Ik heb zelf nog geen lekkere enigma2 image gevonden die ook stabiel draait. Het beste is om spark te blijven gebruiken en daar de mgcam of CCcam plugin op te installeren. Nadeel is dat dit wel handmatig dient te gebeuren want dit kan niet vanuit een menu. DM 8000 - DM 500 - VU+ Duo - VU+ Solo - Amiko 8900 Alien - Orton/Opticum - Amiko 8240 Cable en nog een berg andere hardware
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen