Ga naar inhoud


wie luistert er 's avonds soms naar de radio ipv tv


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik luister tijdens het schrijven,naar de radio.ik heb de tv even gelaten voor wat die is.

nu was ik eens benieuwd,wie soms nog de tv ruilt voor de radio.ik bedoel dus thuis,maar niet of je 's avonds in de auto of in de fabriek bent.

ik vind het ook wel eens leuk 's avonds naar de radio te luisteren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik luister de hele dag naar de radio... internetradio. ik heb een Squeezebox van logitech, gekoppeld aan de verstereker. Prima geluid, heerlijke keuze... zelfs in nederland kan ik nu gewoon naar de Zweedse radio luisteren.

's avonds kijk ik tv... de avond begint met mijn "soapje" op Das erste, nieuws op SVT, en dan meestal gewoon iets op de duitse tv.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sverige,

 

"SR Varlden" is alvast een van m'n meest beluisterde favorieten soms ook 's avonds ipv de tv - Zoals de naam laat vermoeden muziek van over de ganse wereld - Petje af voor het radioteam in Stockholm.

 

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch,

 

Type gewoon SR Varlden met google en hebbes - Ik beluister (o.m.) dit station via vTuner van //Freecom daar ik nog zo'n MUSICPAL Inet-radiootje heb en het Mac-adres gevraagd werd voor gebruik daarvan - Veel luisterplezier !

 

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Zweedse staatsradio is via www.sverigesradio.se te vinden. Daar kan je ook luisteren...

Ongeveer in de helft van de pagina heb je "Våra kanaler" (onze kanalen) en door op de pijltjes te klikken komen de zenders voorbij met wat uitleg erbij...

 

via portalen als tunein, vtuner, reciva etc kan je ook alle zenders terugvinden...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

al jaren (55) heb ik tv en de amerikaanse pulp komt mij de strot uit. heel vaak schakel ik dan naar swissclassic op hotbird. een radiozender met veel bekend klassiek, maar juist ook wat men dan noemt "zweite garnitur". dwz vaak alleen aan insiders bekende komponisten die ondergesneeuwd zijn door super bekende tijdgenoten (mozart etc) maar werken van hoog niveau geproduceerc hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ uffelte

vind ik een heel aardig zendertje. (ook goede kwaliteit geluid)

het is wel zo dat je qua programma's op een van die zenders een weekje of twee moet meeluisteren om je favorieten eruit te pikken.

namiddags 16:00 is het bijvoorbeeld helemaal niks en plots na 22:00 uur is het zeer interessant.

dergelijke luistertijden en dus programma's zijn helaas niet per epg te vinden... dan moet men al via internet zoeken naar de programmering.

http://www.radioswissclassic.ch/en

lijkt erop dat de insiders later aan de beurt zijn. ;)

ciao

aangepast door Tonskidutch

Madammen Met Een Bontjas

Urbanus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...