Ga naar inhoud


Waar zijn de OScam binaries gebleven?


Aanbevolen berichten

Ik kan op de oscam-download pagina al een tijdje geen binaries meer vinden. Moeten we die nu zelf compileren? Weet iemand er iets van af? Want ik zie hier op sat4all er ook verder niets over staan....

 

PS Ik heb een SH4 cross-compiler, dus zo erg is het voor mij niet, maar het lijkt me wel vervelend voor degenen die dat niet hebben.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Overigens, zijn er nog mensen die Oscam gebruiken op het SH4 platform?

Dat zijn de Duckboxes, Topfield TF7710HDPVR, KAthrein, UF900 oid etc.

Op de site wordt gemeld; "autobuild is disabled for now! "

Sommige zoals de mipsel Oscam-build voor Dream etc. wordt onderhouden door een aantal Oscam-devs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die autobuild is disabled zag ik helaas ook. Alleen jammer dat dan de laatste binaries gewoon zijn weggehald. Had voor mij niet gehoeven...

MAar daar kunnen we bij Sat4All niets aan doen natuurlijk.

aangepast door Hadrian

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

Binaries zijn er weer. (al enige dagen).

Ik vermoeddat het komt omdat ze van naam veranderd zijn.

Nu is OScam voor enigma2 te vinden in 3 versies. namelijk de OpenDreambox vrsies waar het image op gebaseerd is.

Voorheen had je gewoon mips-tuxbox, endat was oe1.6.

Nu heb je:

mips-tuxbox-oe15 (oudere images, bevat nu geen oscam binaries)

mips-tuxbox-oe1.6(bijna alle hedendaagse images, autobuild disabled, maarstaat een oscam van dag geleden)

mips-tuxbox-oe2.0 (de nieuwste Dream Multimedia beta images met gesloten -niet gpl- licentie, autobuild disabled, maarstaat een oscam van dag geleden)

 

Vandaar dat je geen directe files meer ziet als je deeplinkte naar mips-tuxbox.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

Bij nader inzien is dit wel ok, dat door een individu/autobot oscam binary maken gestopt is.

Nu wordt het door anderen gedaan, dus is het bouwen van de binary gedecentraliseerd. Nu is het dus niet meer mogelijk om een persoon/apparaat aan te wijzen alszijnde de maker van oscam binary. Wieweet dat oscam ontwikkelingen inziet die dit noodzakelijk maakt (misschien is er soort brein voor softcams , of juridische aanklacht van signaal provider oid)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...