post Geplaatst: 13 juni 2012 Geplaatst: 13 juni 2012 hallo allemaal wij hebben een humax 5050c in ons bezit deze gebruiken wij met de kabel van ziggo nu hebben wij een probleem in het menu staat het tekenkentje van de installatie op zwat en kan ik deze niet aanklikken. wat kan ik hier aan doen om hem toch te kunnen gebruiken voor de nieuwe update en zenders op te zoeken hij hangt aan het netwerk al vast bedankt voor de antwoorden
post Geplaatst: 13 juni 2012 Auteur Geplaatst: 13 juni 2012 hallo allemaal wij hebben een humax 5050c in ons bezit deze gebruiken wij met de kabel van ziggo nu hebben wij een probleem in het menu staat het tekenkentje van de installatie op zwat en kan ik deze niet aanklikken. wat kan ik hier aan doen om hem toch te kunnen gebruiken voor de nieuwe update en zenders op te zoeken hij hangt aan het netwerk al vast bedankt voor de antwoorden probleem opgelost uit en weer aan gezet en hij doet het weer
JohnO Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 was al aan het zoeken op internet wat zwat precies kon betekenen gelukkig is het opgelost. Achteraf denk ik dat je zwart zou kunnen bedoelen? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen