keeft2006 Geplaatst: 13 juni 2012 Geplaatst: 13 juni 2012 (aangepast) Windows, op nieuw installeren hoe moet ik de instelling in de bios doen als hij opstaat via cd hier is een foto van mijn bios graag goede uitleg alvast hartelijk dank 13 juni 2012 aangepast door keeft2006
winwiz Geplaatst: 13 juni 2012 Geplaatst: 13 juni 2012 Je had dezelfde vraag 2x onder elkaar neergezet, dus heb er 1 verwijderd. Het onderwerp heb ik ook wat duidelijker gemaakt. Verder zie ik geen foto van je bios dus ik weet niet wat ik zou moeten zien. Maar als ik je vraag een beetje begrijp zul je als 1e keuze qua opstarten de DVD speler moeten zetten en als 2e keuze je harde schijf. Hier heb je een voorbeeldje met als 2e keuze een floppy en als 3e keuze de harde schijf: Trouwens, de meeste biossen zien er tegenwoordig nogal anders uit, dus het kan goed zijn dat je heel wat anders ziet. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 15 juni 2012 Geplaatst: 15 juni 2012 En let op tijdens het opstarten, want ondanks dat je als eerste boot device hem op CD zet zal hij tijdens het opstarten je vragen of er vanaf de CD moet worden geboot. Om dit te doen moet je dan op een toets drukken. Wijst zichzelf, maar je moet wel opletten. Daarnaast moet je wel een CD/DVD hebben met een Windows installatie welke kan booten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Penthe Geplaatst: 15 juni 2012 Geplaatst: 15 juni 2012 En let op tijdens het opstarten, want ondanks dat je als eerste boot device hem op CD zet zal hij tijdens het opstarten je vragen of er vanaf de CD moet worden geboot. Om dit te doen moet je dan op een toets drukken. Wijst zichzelf, maar je moet wel opletten. Als aanvulling: Als je Windows aan het installeren bent zal het een aantal keer opnieuw opstarten, en dan moet je bij de vraag om op te starten van de CD NIETS doen, enkel de aller eerste keer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen