Ga naar inhoud

flash files ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zelf geen ervaring met een nokia d-box, maar als mijn vermoeden juist is kan je daarmee verschillende coderingen ontvangen.<P>Ik gebruik zelf chipcat om mijn fun te schrijven, maar ***geen-reclame*** zal ongeveer hetzelfde werken.<P>Wat gebeurt er: als je een kaart beschrijft heb je te maken met een loaderfile, een flashfile en een eepromfile.<P>eerst wordt de atmel geladen met de loaderfile.<P>Dan wordt de eeprom beschreven met de eepromfile, dit gebeurt met behulp van die loaderfile<P>Als laatste wordt de flasfile over de loaderfile in de atmel geschreven<P>et voila, je hebt een werkende kaart<P>Welke file dat je moet hebben, is afhankelijk van het type receiver en cam<P>veel informatie over deze materie is te vinden bij Duwgati (http://satpages.da.ru/)<P>Check je email voor meer info laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Wie helpt?<P>reeds in bezit :<BR>-nokia d-box al omgebouwd<BR>-funkaart al goed werkend in deze nokia<BR>-mastera 2 kaartschrijver<BR>-***geen-reclame*** 1.70<BR>-lege nieuwe funkaart<P>Het probleem ,<P>als ik wil beginnen moet ik eerst zeker weten of de mastera 2 gezien wordt door mijn computer! hoe kan ik dat zien of evt. configureren!?<P>Dan wordt er gevraagd om de "flash files"te laden wat zijn dat en waar kan ik deze evt. vinden ??<P>Andere tips zijn ook heel welkom!!<P>Email anpey@novi.net<B>null</B> shocked.gif" border="0mad.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.