Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben aan het emailen wordt plots mijn beeldscherm helemaal rood, kan niets meer doen dan de stekker

eruit trekken en opnieuw opstarten.

Vorige week hetzelfde alleen toen was de kleur geel.

Mijn vraag; Waar zou ik het probleem in moeten zoeken? mijn videokaart of de monitor?

Heb 2 weken geleden een nieuwe videokaart geinstalleerd dus mijn gedachten lopen in die richting.

MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm

TF5300k pvr.

Geplaatst:

Misschien nog simpeler..Als je de blauwe plug gebruikt even deze goed aandrukken (aan 2 kanten!!)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Of de kaart zit niet helemaal lekker in het slot.

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Zou het iets te maken kunnen hebben met windows aero.

Ik heb een progje de videokaart laten testen en nu krijg ik de melding

dat het kleuren schema is terug gezet. Maar als windows aero nodig is zet ie hem zelf weer terug.

Windows aero? moet ik eerst opzoeken wat dat weer is.

TF5300k pvr.

Geplaatst:

op het bureablad rechtermuisknop -> aan persoonlijk voorkeur aanpassen ->

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

op het bureablad rechtermuisknop -> aan persoonlijk voorkeur aanpassen ->

Heb ik gedaan, nu is het afwachten.

In iedergeval bedankt voor de tips.

TF5300k pvr.

Geplaatst:

Ben aan het emailen wordt plots mijn beeldscherm helemaal rood, kan niets meer doen dan de stekker

eruit trekken en opnieuw opstarten.

Vorige week hetzelfde alleen toen was de kleur geel.

Mijn vraag; Waar zou ik het probleem in moeten zoeken? mijn videokaart of de monitor?

Heb 2 weken geleden een nieuwe videokaart geinstalleerd dus mijn gedachten lopen in die richting.

Ik denk warmte van de video kaart... Controleer maar eens of de fan nog draait....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Tot nu geen probleem meer gehad (3x klop) fan draait gewoon, temperatuur van de kaart is ook goed.

Nog maar eens even wachten of dit zo blijft.

TF5300k pvr.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen