Ga naar inhoud

Griffin Beacon en VU+, compatible afstandsbediening?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een Beacon (tbv Android) aangeschaft voor universele (afstands) bediening

van alle audio/video apparatuur. Echter komt de VU+ hier niet in voor.

Weet iemand of er een andere fabrikant is met dezelfde afstandsbediening (code's)

zodat ik die dan kan selecteren?

HG CC

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

• Moderator
Geplaatst:

Hoi Con,

Ik heb echt geen idee. Ik weet dat Logitech programmeerbare afstandsbedieningen heeft, en dat VU+ producten gebruikt kunnen worden met logitechs. Wellicht dat je daar codes kan vinden?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Aan die database kun je alleen maar komen volgens mij

als je een account hebt. Want dan kun je inderdaad zien

welke fabrikanten dezelfde code hebben.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Geplaatst:

Aan die database kun je alleen maar komen volgens mij

als je een account hebt. Want dan kun je inderdaad zien

welke fabrikanten dezelfde code hebben.

HG CC

Hopen dat er iemand met een Logitech hierop reageert Ik ben nl ook op zoek voor die code's voor m'n onkyo afstandbediening.

Hans

• Beheerder
Geplaatst:

En dan ga je jouw vraag gewoon in de vraag van een ander stellen?

Nieuwe vraag? Dan open je eigen onderwerp met een duidelijke onderwerptitel.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Zelf heb ik een VU+Duo en een Logitech One AB. Zeer tevreden. Het programma van Logitech is zodanig ingesteld dat je geen enkele code te zien krijgt. Je selecteerd je apparaten en dan kan in elk apparaat instellingen wijzigen, echter geen codes.

aangepast door NF5

Hopen dat er iemand met een Logitech hierop reageert Ik ben nl ook op zoek voor die code's voor m'n onkyo afstandbediening.

Hans

Ik heb ook zwaar zitten twijfelen waar ik deze vraag zou neerzetten. Maar goed, teleurstelling alom, zie reactie van NF5.

Kon je lekker meeliften in mijn topic . . . . toch? :grin:

Dank NF5

HG CC

aangepast door Con

Geplaatst:

En dan ga je jouw vraag gewoon in de vraag van een ander stellen?

Nieuwe vraag? Dan open je eigen onderwerp met een duidelijke onderwerptitel.

Huh, dit is geen nieuwe vraag. Ik zeg alleen maar dat ik 'hoop dat er iemand met een Logitech afstandbediening reageerd', omdat ik ook al lang op zoek ben naar die code's, en het dus geen zin heeft om er weer een nieuw onderwerp voor te openen.

Hans.

• Beheerder
Geplaatst:

Beste kabeltje..

De topic starter stelt een vraag over een griffin beacon remote systeem en zoekt naar de codes voor zijn VU+. Die vraag stelt hij netjes in het VU+ forum.

Jij stelt een vraag over een logitech harmony afstandsbediening en vraagt de codes van een Onkyo versterker. Die vraag stel jij in het VU+ forum in het topic (de vraag) van iemand anders. In het verkeerde forum en op de verkeerde plaats (in het topic van een ander) dus.

Beide hebben op het feit dat jullie beide naar codes voor 'een' afstandsbediening voor 'een' apparaat zoeken werkelijk niets met elkaar te maken.

Ik verwijs je nu naar onze regels en raad je dringend aan die te respecteren zodat onze leden zich niet hoeven storen aan andere leden die hun topic overnemen met nieuwe vragen.

Mvg,

Michel

5. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwerptitel

Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun berichten duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of hetzelfde bericht meerdere keren in verschillende forums plaatsen. Neem niet het onderwerp van een ander over door in zijn onderwerp een nieuwe vraag te stellen die weinig of niets met het onderwerp te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel. Onderwerptitels plaatsen in de aard van "even een vraagje", "help mij", "satelliet", "advies" of "is dit wat" gaan nergens over en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in de onderwerptitel dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "Voeding probleem Xtrend ET-9000" is beter dan enkel "Xtrend probleem" in de onderwerptitel te vermelden. Door een duidelijke onderwerptitel blijft het board overzichtelijk.

Het is even belangrijk om leden die jou geholpen hebben met jouw vraag of probleem, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste bericht even te laten weten. Het is niet prettig als leden de moeite nemen om je uitgebreid te helpen en dan vervolgens niets meer van je horen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...