Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om pakkembeet 03.00 uur :grin:

CCcam voor mijn CD=kaart

Volgorde is juist hoor!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst: (aangepast)

In grote lijnen en zo uit mijn hoofd (om pakkembeet 03:00....);

- de juiste bootloader installeren

- dan de Pli (of ander alternatief)

- CCcam voor mijn DC-kaart

Even mijzelf proberen te verbeteren ;-)

- de bootloader installeren (ik heb inmiddels 'Bootloader - duo_cfe_3_0_usb')

- vervolgens de PLi (ik heb inmiddels 'Image - OpenPLi-3.0-beta-vuduo-20120617_usb')

- dan de CCcam voor mijn CD-kaart

Klopt het dat in de PLi reeds de CCcam ingebakken zit en dat ik die via Menu >> Applicaties >> Groen >> Softcams >> CCcam kan installeren?

NB: De VUplus-DUO moet nog aangeschaft worden, maar ik wil eerst weten of ik e.e.a. duidelijk heb ;-)

aangepast door Jedeel
Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Waarschijnlijk is de bootloader niet nodig als je de VU+ nieuw koopt, de bootloader zal daar inmiddels in verwerkt zijn.

Ik zou nu nog even niet Openpli 3.0 gebruiken maar gewoon de laatste 2.1 omdat de 3.0 nog erg experimenteel is en (nog) niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.

Inderdaad is de CCcam gewoon te downloaden via het pad wat je opgaf.

• Moderator
Geplaatst:

Hoewel die vraag niets met dit topic van doen heeft is het antwoord ja, in de repository van pli zit ook cccam.

Ik ga dit topic sluiten, de originele vraag is beantwoord, en het wordt nu een vergaarbak.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...