Gast Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 Ik heb op dit moment een italiaanse nokia en een nederlandse asscom waar ik alleen seca zenders mee kan onvangen. Ik ben echter voornamelijk op zoek naar italiaanse zenders en aangezien stream nog met irdeto te ontangen is vraag ik mij nu af of het financieel en praktisch voordeliger voor mij is om er een irdeto receiver bij te kopen of een humax waar ik veel over lees. Nogmaals het gaat mij voornamelijk om stream! Weet iemand misschien ook hoe lang stream nog te zien is met irdeto? Ciao Uzi
Ome Merde Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 die nokia, is dat een CI-ontvanger ? dan zou je er een Irdeto-CI module in kunnen stampen en effe vogelen met de bekende kaartjes et voila ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 je bedoelt dat ik de settings van mijn receiver dus gewoon verander?? waar vindt ik zo'n irdeto ci module? Alvast bedankt Uzi
Ome Merde Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 bij zo'n beetje alle satboeren in den lande, check de sponsors van sat4all ff zou ik zeggen ... mzl, merDe deze ruimte is te huur
CB1 Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 Ik denk dat je ome merde eerst beter eens kunt vertellen hoe je nokia eruitziet alvorens een ci te gaan kopen. Wat voor type is het enz. cb1
Greatone Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 Gewoon een Humax kopen, ben je overal vanaf!! Laterzzz, Lunatic1978 * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
lodie Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 Plus het feit dat een HUMAX EEN IRDETO BAK IS!!!!!!!!!! lodie
Ome Merde Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 de Nokia 9200/9500/d-box1 is ook een Irdeto-bak, vandaarrrr .... yeehaw, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen