Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik draai OpenPli 2.1 op mijn Xtrend ET-6000. Nou heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd om mijn tv (Panasonic TH-PV62EH) via de afstandbediening van de ontvanger aan te laten gaan, maar helaas krijg ik het niet voor elkaar. Het vreemde is dat wanneer ik de ontvanger uitzet, de tv wel uitgaat via het HDMI-CEC protocol. De ontvanger en tv communiceren dus wel met elkaar.

Iemand ervaringen met de combinatie Xtrend, OpenPli en Panasonic? De ontvanger zit trouwens direct op HDMI1 van de tv. Verder is het een oud model plasma waar je de power on/off knop op de afstandsbediening langer in moet drukken om het signaal te verzenden, misschien dat hier het probleem in zit.

Ideeën?

Geplaatst:

Heb je ook naar de instellingen van de HDMI CEC plugin op de ontvanger gekeken? Misschien dat je daar iets voor je televisie kunt instellen.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

Ja heb alles geprobeerd, kan met de afstandsbediening van de ontvanger de ontvanger en de tv wel tegelijk uit doen. Aan gaat helaas niet, dat is ook het enige wat ik wil. Ik wil graag één afstandsbediening kunnen gebruiken (die van de ontvanger).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...