Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een paar maanden geleden had ik problemen met een video van een camera waarbij de aspect ratio niet goed werd weergegeven.

Ik heb toen een plugin geinstalleerd op men 8000 met Openpli zodanig dat ik met de knoppen op de afstandsbediening door de verschillende formaten kon zappen.

Na een paar weken had ik die plugin ook verwijderd en zag ik een week erna na een volledige restart dat er een error op het scherm kwam maar voor de rest niks aan de hand.

Nu ik de electro plugin heb geinstalleerd gaat de box mooi in sleep en komt hij elke keer wakker met die foutmelding.

Dit is de foutmelding die ik dan zie 'changing keymap failed (no such file or directory)'

Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?

Geplaatst:

Die zelfde plugin die jij daarvoor hebt gebruikt opnieuw installeren.en alle instellingen op default zetten.daarna de plugin weer deinstalleren misschien helpt dat!

Al getest een paar maand geleden dacht ik en ging niet.

Ik was meer aan het denken aan een startup file of dergelijke, maar ben niet thuis in Linux

Geplaatst: (aangepast)

Al getest een paar maand geleden dacht ik en ging niet.

Ik was meer aan het denken aan een startup file of dergelijke, maar ben niet thuis in Linux

Vaak kun je de plugin direct wissen door via Dcc of een ander ftp programma te gaan naar usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extentions en kijk daar even of de plugin er nog tussen staat zoja gewoon de map verwijderen.Kijk ook even naar de map etc/init.d misschien staat daar ook nog wat tussen.

aangepast door Loui (K)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...