Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

CloudMusicPlayer

10hocwz.jpg

Omdat ik soundcloud en mixcloud op mijn dreambox wilde beluisteren, een eerste plugin gemaakt.

Aardig goed gelukt dus, wel veel moeten leren en daarom zeker niet perfect.

Het is redelijk eenvoudig. Zal vast nog wel links en rechts wat veranderen als ik tijd heb.

Vond het wel leuk om met jullie te delen.

Wat is Soundcloud?

Een website waar je online naar music kan luisteren. Vaak DJ's! Verwacht geen Rock etc. Wel dance, house, hardstyle etc. Zie www.soundcloud.com.

Wat is Mixcloud?

Hetzelfde als soundcloud maar dan met name mixjes! Zie www.mixcloud.com

Misschien dat er nog meer van dit soort sites (andere genres?) rondzwerven op internet. Dan mag je gerust even pm'en en dan kijk ik of ik wat kan doen.

enigma2-plugin-exstensions-mcplayer_0.3_all.ipk

• Like 1

Geplaatst:

Ik wil je allereerst bedanken dat je zoveel energie in een plugin hebt gestoken en het met ons wilt delen. Ik ken Soundcloud niet, maar daar ga ik snel verandering in brengen.

Groet, André

Geplaatst:

He, bedankt. Ben er erg trots op. Zeker voor een eerste echte plugin. Heb bij het maken van me volgende plugin al meer geleerd. Dus ga deze zeker nog verbeteren. Met wat nieuwe ideetjes. Zodra ik tijd heb.

Geplaatst:

Inmiddels getest en alles werkt prima. Lekkere dance muziek op bestelling. Mooie toevoeging voor de Dreambox als mediaplayer!

post-34962-0-60825200-1340274793_thumb.png

Groet, André

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Hallo ik hou van de plugin maar ik kan niet lukken hier .dat blijkt uit het menu, maar loopt vast met groene scherm..Welk beeld u dagvaarding op de dreambox? .IK heb geprobeerd 1.6 oe beelden maar geen geluk .Bedankt..Rhurbarb

Sorry im Engels wordt gebruikt door vertaler

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...