Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan mijn beeld niet anders meer instellen bij A/V instellingen beeldformaat heb ik alleen 16:9 staan en kan deze instelling niet veranderen. Ik vind dit een nadeel omdat de info balk dan zo graat is en ook menu en mijn opname zijn dan grote letters. Ik heb al nieuwe HDMI kabels aangeschaft 1.4 en eerst was het wel goed maar nu weer niet.

Geplaatst:

Het lijk wel dat de ontvanger de HDMI kabel niet ziet ,of heb je er ook scart kabel

op aan gesloten.

Zo ziet het AV menu er uit als je een HDMI kabel gebuikt

HD-formaat

TV Scart

Video Scart

Audio instelling voor SPDIF-uitgang

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb geen scart aangesloten alleen hdmi. Ik heb dit probleem na aanschaf nieuwe tv. Nadat ik nieuwe hdmi kabel had aangeschaft was het goed maar ik heb kabels netter weggewerkt en nu is het probleem er weer. TV geeft wel aan 1080i/50

aangepast door reinholld
Geplaatst:

Dan zit het probleem bij de TV HDMI aan sluiting, probeer even een andere

HDMI aansluiting op de tv

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Ik heb even in de handleiding gekeken van af pagina 21 staat hoe je de

beeldverhouding in kunt stellen van de tv , je kunt hem het beste instellen op auto

dan word het beeld schermvullend gemaakt

Geplaatst:

Ik ben nog aan het knutselen geweest en mijn bluray speler afgesloten en de dsr8121 tv fabrieksinstellingen toen alles weer aangesloten en werkt nu weer goed bedankt voor je hulp

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Dit komt bij ons regelmatig voor.

Ik ga dan eerst naar software ophalen en doe dan vervolgens de fabrieksinstellingen er overheen.

Meestal is dan het probleem opgelost.

Gerda

GWMJ

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...