Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

een vraagje : RAI SPort kan ik op Hotbird 13 zonder problemen ontvangen maar Supertennis lukt mij niet, kunnen jullie dit kanaal ontvangen ? verder (binnenkort is het Wimbledon ...) : kunnen jullie zonder problemen de BBC Stream 1-6 kanalen ontvangen ? (vorig jaar lukt dit mij, nu niet meer ??), dank voor jullie antwoorden !!

Geplaatst:

Supertennis HD op de Hotbird kan ik zonder problemen ontvangen.

En ook op Astra 2:

10921 H 22000 FEC:5/6

BBC Olympic streams (8 streams)

en ook 8 streams via de 11469 h 2/3 27500

Wat voor installatie heb je? Heb je een draaibaar of een diseqc met 4 satellietposities?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

dank voor het antwoord. ikzelf heb een Technisat Multytenne. ik zal eens een nieuwe dodnload van programma's doen, supertennis HD staat er op dit moment niet tussen ...

Geplaatst: (aangepast)

Supertennis HD is met de Multytenne slecht te ontvangen helaas. De BBC Streams zijn geen enkel probleem.

aangepast door C0re

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb in de namiddag nog even gekeken. Het is nog steeds zoals ik schreef en inderdaad klopt het niet wat de King schrijft.

Het zijn er wel 12, maar bepaald niet FTA.

Waarschijnlijk wel FTA bij de OS 2012. Er zal wel getest worden en ze willen geen pottenkijkers. :grin:

aangepast door Alfons Verbiest
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen