EdjeKroketje Geplaatst: 19 juni 2012 Geplaatst: 19 juni 2012 Ik zie dat het overzicht dat al een tijdje op http://dvbt4all.nl/digitenne/programma-wijzigingen-per-2-juli/ staat, nu door Digitenne is overgenomen en op programmaplaats 29, het Digitenne infokaaal, te zien is.
rolandroland Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 Wat houdt Digitenne Informatie kanaal in? Blijft dat tijdelijk of permanent?
EdjeKroketje Geplaatst: 25 juni 2012 Auteur Geplaatst: 25 juni 2012 Ik lees nergens dat er een nieuwe zender bij gaat komen op termijn dus het lijkt erop dat ze dat kanaal vrij willen houden. Nu weer de nieuwe zenderindeling, daarna tot 1 augustus TV Drenthe en dan denk ik weer die juffrouw over de omstemmingen die er nog aan gaan komen voor Groningen en de hele randstad. En wellicht ook weer de Top2000 of zo aan het einde van het jaar
rolandroland Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Ja die juffrouw die de woorden van Edje overneemt mis ik! Kan ik met haar afspraak maken? Wil met haar graag even over de techniek babbelen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen