Ga naar inhoud

Post deleted by Toxic[Q]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

teebee ik heb de files in een pace geprobeerd<BR>en allss werkt prima dus van harte bedankt<BR>mercuri<BR>*****<P>------------------<BR>

Geplaatst:

vreemd dat hij het bij jou wel doet,bij mij op een pace g4(dus de oudste geen succes)krijg melding gecodeerd,op alle zenders,ook na enige malen gereset te hebben.<BR>misschien nog iets te kritisch,bij de een wel en de ander niet.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als je melding krijgt dat kanalen gecodeert zijn wordt de kaart wel geaccepteerd, dus blocker lijkt goed te zijn. Heb je chid van c+ (fff3) wel weer open gezet? Als de blocker niet goed geprogrammeert is, of de hex is niet goed staat er error E05, smartcard ongeldig<BR>Ik ga hem nu hier even testen, boven staat nog een ouwe pace...<P>Greetz, Exposure<P>------------------<BR>

Geplaatst:

met orginele nog nooit gehackte kaart,geen beeld door de blokker van alle zenders,blijft e35 zeggen.idem met gehackte kaart,echter zonder blokker werken alle kanalen.<BR>ja teebee met de hierboven staande link<BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by waffertje (edited 23 September 2000).]

Geplaatst:

hier bij mij staat dus ook zo'n oude g4 maar toen ik de nieuwe fike in de blokker gezet had werkte rtl4 en 5 en de rest allemaal ik had wel het probleem dat de blokker iets meer zijwaarts openneer kan en dan gaf hij ook die err. maar vozicht er ingezchven en alls is goed dus blij voor mijn ouders dat hij nu blijft werken.<BR>sucses<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kep verdomme net m'n blocker gesloopt frown.giffrown.gif. Ik bedoel dus echt, gesloopt, hij is in twee stukken. Ik zeg maar niet hoe het gekomen is.... blush.gif<BR>Morgen maak ik em wel even, paar draadjes ertussen, dan werkt ie wel weer als nieuw.<P>Exposure<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>Heb de blokker file uit geprobeerd op Pace 500.<BR>Hij werkt prima, is sneller met zappen wat betreft de vorige file block h8.<P>Een mooi stukje werk geleverd.<BR>Bravo Sat4All team.<BR>Geduld is een schone zaak.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Het werkt hier prima op mijn oude page<BR>ik heb het volgende ondervonden het werkte alleen hier goed met een orginele kaart waar nog nooit mee gepruts is.. heb hier ook nog twee kaarten liggen die gekloond zijn die werken wel rechtstreeks in de page maar met de blokker er tussen werken ze niet hoe dat kan weet ik ook niet..dus als je gaat testen zorg dat je wel een orginele kaart hebt..<P>------------------<BR>

Geplaatst:

in mijn humax 5400 werkt hij perfect,zelfs met een premiere kaart,waar ik anders nog nooit beeld mee heb gehad.<BR>maar in de pace g4 nog steeds geen resultaat,de pace slikt alles pickaart multichoice alles werkt,met blokkerfile echter e35 gecodeerd,na reset diverse meldingen oa cammoduul opnieuw plaatsen.<BR>ik snap er niets van dat bij anderen met een g4 het wel werkt.wie weet raad<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dat heeft ook nog te maken met de verschillende versies van de Cam module, ik heb het probleem gehad met de wafercards , als ik de oude versie cam in de pace had zitten kreeg ik de melding kaart niet verwisselbaar , cam gewisseld met een recenter type gaf gewoon beeld.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

oke bedankt Tech.kun je mij vertellen wat de oudste versie dan is.<BR>in mijn app.zit versie 2.1<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hier ook getest, werkt idd alleen met originele kaart, dat vindt ik toch wel vreemd. Echostar dsb9800 slikt hem ook zonder problemen (mits originele kaart)<BR>Bedankt!<P>GreetZ, Exposure<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nieuwe blokkersoft getest in echostar, galaxis 500 werkte daarin perfect.<BR>Pace G4 weigert dienst.<P>Gr. Reteip<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.