Ga naar inhoud

Post deleted by Toxic[Q]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmiddag bezig geweest met de pace DVR501-G4. Wilde in eerste instantie niet werken met versie 004. Ik had de bekende 35 melding en nergens beeld. Ik was vergeten chids goed te zetten voor R*L4-5. Achteraf bleek dat ik tussendoor van blokkerkaart gewisseld had. En deze kaart was anders geconfigureerd!! Met oorspronkelijke blokkerkaart werkte het dus weer niet.<BR>Controle gaf aan dat bij de oorspronkelijke kaart de RB0, RB1 en RB2 doorverbonden waren. Pinnen (6, 7 en 8). Doorsnijden van de sporen op pennen 7 en 8 gaf de oplossing.<BR>Misschien geeft dit voor sommige PACE gebruikers de oplossing.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Helaas ik moet je teleurstellen.<BR>Je kunt wel als je een pic card hebt,daar mee programmeren met de VP-2.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Beste testers, de blokker blokt premiere zodat je geen beeld heb, te goed geblokt.<P>John <P>------------------<BR>

Geplaatst:

OK Guys' grote klasse blokkerfile versie 4 werkt grandioos op een Pace DVR504 met Irdeto cam 2.3(ipv 2.0).<BR>Heb zelf geen mogelijkheid gehad om te testen maar ik heb een kennis met zo'n kolengestookte bak welke mij wekelijks belde of er al een nieuwe blokker was,heb hem niet meer gehoord en zijn vrouw is ook weer blij kan ze weer RTL4&5 kijken.<BR>Jongens ik kan een ding zeggen: GROTE KLASSE EN EEN PLUIM VOOR DE JONGENS WELKE HUN TIJD ERIN GESTOKEN HEBBEN.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kan ik de nieuwe blockersoftware laden door mijn blocker rechtstreeks in een vp2- programmer te stoppen. Zo ja met welk laadprogramma?<BR>thanks john<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Beste TeeBee, als je bij de blokker etc. topic,s kijkt zie je dat ik met een Echostar 3000IP en een Irdeto Cam 4.6SE werk,deze blokkers topic,s staan ook verkeert en horen onder de blokkers te staan.<BR>Verder is het best leuk om dit forum te lezen,maar wel zonder die onzinnigge uitspraken die er vaak ook in te vinden zijn.<BR>Daar is een ander Satboard voor.<P>Groeten John<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nog wat TeeBee, ik werk hier met een supercomputer speciaal opgebouwt voor satelite ontvangst, met een Season2 wat mij<BR>menig uurtjes plezier geeft,wel erg jammer dat er altijd te weinig tijd aan deze hobby kan worden besteed.<P>John<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kan iemand de Blockerfile per email naar mij sturen.<BR>Kan hem niet meer in de download sectie vinden.<P>b.v.d.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.