Ga naar inhoud

Samsung hoe terug van ICS 4.0.3, naar Gingerbread 2.3.6

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

hoe krijg ik Samsung Note terug van ICS 4.0.3, naar Gingerbread 2.3.6

Redenen zijn:

Accu wordt heet

Accu gaat maar paar uur mee

Bediening op scherm niet altijd goed.

• Moderator
Geplaatst:

voordat je dat gaat proberen, zet je note even terug naar factory default. Ik heb een s2 geupdate van gingerbread naar ics, en had ook soortgelijke ervaringen. Toen in ics terug naar factory default gedaan en daarna was het opgelost.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Sorry voor het late antwoord, druk!

Als dat het zelfde is als terug zetten: Standaardgegevens herstellen.

Heb ik dat al gedaan. En heeft niets geholpen.

Mocht er wat anders worden bedoeld hoor ik dat graag

• Moderator
Geplaatst:

even een stukje gejat van een andere site:

Samsung Galaxy Note hard reset

Power off the N7000 Galaxy Note. Press and hold both Volume Up + Home+power on. In the recovery menu select wipe data factory reset with Volume button. Press power to confirm.

Dus aanzetten met volume up en de home toets ingedrukt. Dan krijg je als het ding opstart het recovery menu, en daar kan je dan kiezen voor factory reset. Dan worden wel al je apps gewist, maar die hangen aan je gmail account dus zullen bij het opnieuw inrichten vanzelf weer gedownload worden.

Maak wel eerst een backup want je note wordt terug gezet naar "uit de doos" waardes. Blijkbaar zijn er verschillen in gingerbread ten opzichte van ice cream die warm worden en slechte batterij performance tot gevolg hebben.

Vergeet niet eventuele sd kaartjes te verwijderen voordat je bovenstaande uitvoert. Daarna zal je note opnieuw opstarten en komen dezelfde vragen als toen je hem voor het eerst uitpakte en aan zette, maar dan met de standaard waardes van ics in plaats van gingerbread.

Mijn s2 gaat nu moeiteloos een dagje mee.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Eerst een backup maken, oké.

Maar loop je dan niet het risico dat het geen van de snelle leegloop accu terug is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...