Ga naar inhoud



Alphasat

Aanbevolen berichten

heeft iemand al eens met een linux ontvanger gezien welke codering het zou worden?of kan men dat loggen?ik heb een dvb-t stick ergens liggen,en mocht ik de software weten dewelke,zou ik het eens bekijken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


heeft iemand al eens met een linux ontvanger gezien welke codering het zou worden?of kan men dat loggen?ik heb een dvb-t stick ergens liggen,en mocht ik de software weten dewelke,zou ik het eens bekijken.

 

 

 

 

Codering is onbekend en ook niet belangrijk alles is compleet decoder en card.

Kijken maar ;-)

 

Alphasat.

aangepast door Alphasat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ben benieuwd,ze zijn een goede halve dag beschikbaar,of er al over de toonbank zijn gegaan.vindt de hardware te duur,en het abbo ook.maar als het slabakt,bij een paar maanden,verwacht ik mogelijks serieuze aktie's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft iemand al eens met een linux ontvanger gezien welke codering het zou worden?of kan men dat loggen?ik heb een dvb-t stick ergens liggen,en mocht ik de software weten dewelke,zou ik het eens bekijken.

bij mij geeft hij Nagra codering aan.. (DB8000)

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij geeft hij Nagra codering aan.. (DB8000)

toch wel jammer,dat tn het niet toelaat,dat je je dm8000 te gebruiken.dat zou toch klantvriendelijker zijn,en misschien meer klanten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...