Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

91ghll.png

Omdat Uitzending het niet meer deed... heb ik een RTL gemist plugin gemaakt!

Komt na installatie en reboot onder de blauwe knop beschikbaar.

En deze versie heeft ook een pauze functie!

Ben nog bezig met doorspoel functie. Daarnaast als iemand kan vertellen hoe deze link af te spelen valt op de Dreambox. Graag! Dan kan ik een versie maken met meer materiaal. Geeft hier errors.

Speelt 7 dagen af.

Bevat pauze functie.

Gesorteerd op dagen.

Edit Sat4all-MOD-team: LET OP ! Verderop in dit topic vind je nieuwere versies, bijv. 0.6 via deze link: http://www.sat4all.com/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=112898

enigma2-plugin-exstensions-rtlxl_0.2_all.ipk

aangepast door M_Z
Nieuwere versies en fixes verderop in dit topic
  • Like 1

Geplaatst:

Mooi werk. Afspelen werkt perfect en pauze zou moeten werken met de pauze toets? Dat werkt hier niet.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Mooi werk. Afspelen werkt perfect en pauze zou moeten werken met de pauze toets? Dat werkt hier niet.

Probeer de playknop eens :).

Heb zelf alleen kunnen testen op een dreambox met openpli.

Zal proberen in de volgende versie zowel play als pauze knop zelfde functie te geven.

aangepast door DoeEensGek
Geplaatst:

Playtoets had ik ook geprobeerd. Deze en de pauzeknop geeft zo'n symbool rechtsboven (bijna rechthoek met een diagonale streep, van functie bestaat niet)

Beeld is goed!

Playtoets had ik ook geprobeerd. Deze en de pauzeknop geeft zo'n symbool rechtsboven (bijna rechthoek met een diagonale streep, van functie bestaat niet)

Beeld is goed!

Dat houdt in dat die toets geen functie heeft... Zal zowiezo proberen morgen wat te updaten en te veranderen.

Beeld is gewoon zelfde als bovenstaande mp4. Op de tv ziet het er inderdaad netjes uit.

• Beheerder
Geplaatst:

@DoeEensGek, mag ik vragen waarom in jouw package alleen de gecrypte python files en niet de bronbestanden zitten?

Mvg,

MIchel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

@DoeEensGek, mag ik vragen waarom in jouw package alleen de gecrypte python files en niet de bronbestanden zitten?

Mvg,

MIchel

Omdat er nog al wat tijd zit in het uitdokteren van de streams, lijst en play/pauze. ;)

Zou je dit ook voor uitzending gemist van NL kunnen maken?

En als je in het buitenland zit heb je ook geen recht om te kijken is daar ook een oplossing voor?

Tour komt er weer aan.

Voor Nederland 1,2,3 heb ik snel gekeken. Ik heb wel een methode gevonden maar nog niks daarvoor verder uitgedokterd.

In het buitenland is maar 1 oplossing voor denk ik, een proxy gebruiken en de .mp4 downloaden.

Heb inmiddels al kleine aanpassing gedaan betreft play/pauze knop. Zowel play als pauze knop zouden het nu moeten doen.

Voor het doorspoelen ben ik nog bezig.

Geplaatst:

De pauze/play knop zou het moeten doen, dat wil ik graag uittesten ;)

Dank voor dit moois.

• Beheerder
Geplaatst:

Omdat er nog al wat tijd zit in het uitdokteren van de streams, lijst en play/pauze. ;)

Bedankt voor je reactie, al begrijp ik hem niet helemaal. Jowu antwoord kan toch geen reden zijn? Als je er voor kiest de broncode niet te delen en je niet wilt dan andere mensen op basis van jouw code verbeteringen doorvoeren of voorstellen, is dat natuurlijk jouw keuze.

Ik vroeg alleen waarom je de broncode niet bijlevert. Ik begrijp de keuze namelijk niet, maar als je dat liever niet vertelt, heb ik daar ook vrede mee. Het is immers jouw keuze en het plugin interface is gebouwd om plug-ins al dan niet met broncode, al dan niet tegen betaling te kunnen leveren.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Bedankt voor je reactie, al begrijp ik hem niet helemaal. Jowu antwoord kan toch geen reden zijn? Als je er voor kiest de broncode niet te delen en je niet wilt dan andere mensen op basis van jouw code verbeteringen doorvoeren of voorstellen, is dat natuurlijk jouw keuze.

Ik vroeg alleen waarom je de broncode niet bijlevert. Ik begrijp de keuze namelijk niet, maar als je dat liever niet vertelt, heb ik daar ook vrede mee. Het is immers jouw keuze en het plugin interface is gebouwd om plug-ins al dan niet met broncode, al dan niet tegen betaling te kunnen leveren.

Mvg,

Michel

Kijk, de plugin is redelijk eenvoudig, je kiest je programma op basis van dag. Klikt op ok, en hij gaat afspelen. Je kan doorspoelen, pauzeren en stoppen. Meer is ook niet nodig volgens mij. Tuurlijk kan het altijd 'mooier', das een discussie die nooit zal eindigen.

Het doet wat het moet doen, daar valt zeer weinig aan bij te spijkeren. En daar ging het mij om. Dat heeft me tijd gekost en je snapt denk wel, dat ik dan niet andere versie's terug zie waar alleen de naampjes verandert zijn. Iedereen mag er van genieten en gebruiken. Als hij niet meer werkt en ik zie er geen heil meer in, komt de broncode vrij om ermee te stoeien. ;)

Nieuwe versie:

0.4 fixes:

- 1,3,4,6,7,9 sprongen vooruit en achteruit in de aflevering.

0.3 fixes:

- play knop ook als pauze toets.

- minor bugs

- pointer en afspeelbalk toegevoegd.

enigma2-plugin-exstensions-rtlxl_0.4_all.ipk

• Like 1
Geplaatst:

Moet je de bestandsnaam misschien ook aanpassen voor een DM500HD, want mijn DM vindt dit ipk-bestand nu niet onder Lokale Extensies.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...