Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je hoeft geen map aan te maken! je moet de uitgepakte map uitzending gemist erbij plaatsen. zie foto:post-33346-0-75731000-1352537774_thumb.png

Wel melden dat alleen werkt met Pli, bij overige of experimentele images OE 1.6 werkt niet.

Geplaatst:

Perfecte plug in. We gebruiken hem erg veel. Ik krijg alleen niet meer alle uitzendingen te zien in het keuzemenu van RTL gemist. Als ik zoek bij A-Z staat oa. Expeditie Robinson er niet meer tussen. Als ik zoek in X dagen terug krijg ik alleen korte fragementen. Weet iemand hoe dit komt en kan iemand het verhelpen?

Geplaatst:

Dus wel te verhelpen, alleen... ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Sinds een week doet RTL gemist niets meer. Ik kan wel afleveringen vinden maar als ik ze selecteer om af te spelen gebeurt er niets. Zijn er meer mensen die er last van hebben? En weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Geplaatst: (aangepast)

Ik vrees dat ik de oorzaak ben dat RTL Gemist niet meer werkt. De content werd van mijn website gehaald (http://rtl.ksya.net) maar dit werd op een erg slechte manier gedaan, ik kreeg een heleboel foutmeldingen in de Apache log. Ik heb dus iedereen die gebruik maakt van deze plugin (? eigenlijk blokkeer ik een bepaalde UserAgent, mbv Google ben ik er achter gekomen dat een plugin voor Dreamboxen hier gebruik van maakt, waar jullie waarschijnlijk gebruik van maken) omgeleid naar een pagina, waar ik uitleg wat er mis is en hoe het kan worden gefixed. Tot nu toe heeft de ontwikkelaar nog steeds geen contact opgenomen.

aangepast door ksya
Geplaatst: (aangepast)

Het komt er op neer dat het is te fixen door contact op te nemen met mij, ik heb namelijk een handigere output ontwikkeld voor mediacenter software. De gene die het gaat fixen mag dus contact opnemen.

aangepast door ksya

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...