Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bij mij loopt die vast na ongeveer 5 minuten , telkens op dezelfde tijd

rebooten met knop achteraan helpt alleen nog

draait op openpli 2.1

Hier bij mij draait hij uitstekend zonder enig probleem,ook OpenPli v2.1 Update van zondag 1 juli.

Geplaatst:

Hoi,hij werkt prima mooie plugin hoor...

vooral die pauze is erg handig...

Hoi gerard 76

Hoe heet de plugin in extensions voor uitzending gemist Kan hem niet vinden

Bedankt Duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Geplaatst:

na installatie staat ie onder de blauwe toets.

RTLXL

hij zou toch in extinsions staan maar hoe is de benaming ?

Geplaatst:

hij zou toch in extinsions staan maar hoe is de benaming ?

Staat alleen onder de blauwe knop, alleen bij verwijderen is er een extra Extension map aangemaakt waar deze RTL-XL in staat.

Geplaatst:

Staat alleen onder de blauwe knop, alleen bij verwijderen is er een extra Extension map aangemaakt waar deze RTL-XL in staat.

heb het gevonden wat ik bedoelde et-openug Dat moest ik weten Heb het nu gedownload

duske

Geplaatst:

**** Sorry, you may read as much as you want, but if you would like to post, you need to do that in the Dutch language.

Geplaatst:

Ik ben en Nederlandse Aussie die in Australie wondt. Ik heb en Vu+Duo met en Blackhole 1.7.6 beeld. Ik heb de beide plugins RTL xL en Uitzending Gemist downloaden door de Vu+Duo Plugin Manager en dan installeren. Met de blauwe knop I kan the plugins wel zien, and selecteren veel programmas. Maar I kan ze niet speille, daar is alleen en blanke scherm. Is dat misschien door dat ik in Australie woon, anders is het en technische problem? Ik heb nooit in Nederlands schriven. Het is Kleuterschool Dutch maar ik begrip en antwoordt wel. Bedankt

Geplaatst:

Werkt nu. Geweldig!

Ik ben en Nederlandse Aussie die in Australie wondt. Ik heb en Vu+Duo met en Blackhole 1.7.6 beeld. Ik heb de beide plugins RTL xL en Uitzending Gemist downloaden door de Vu+Duo Plugin Manager en dan installeren. Met de blauwe knop I kan the plugins wel zien, and selecteren veel programmas. Maar I kan ze niet speille, daar is alleen en blanke scherm. Is dat misschien door dat ik in Australie woon, anders is het en technische problem? Ik heb nooit in Nederlands schriven. Het is Kleuterschool Dutch maar ik begrip en antwoordt wel. Bedankt

Geplaatst:

Staat er ook een versie voor de nieuwe Dreambox kernel in de planning?

Nee, Vandaar ook dat de broncode vrij is, zodat iemand ook daar een blik op kan werken zonder het hele wiel opnieuw uit te hoeven vinden. Heb hem ook bij openpli forum gezet.

Geplaatst:

Nee, Vandaar ook dat de broncode vrij is, zodat iemand ook daar een blik op kan werken zonder het hele wiel opnieuw uit te hoeven vinden. Heb hem ook bij openpli forum gezet.

Het OpenPli forum gaat niet meer gelijk op met de images van Dream Multimedia. Dat is voor een deel closed source geworden (voor o.a. browser en hbbTV). Je zou hem beter bij DMM zelf kunnen aanbieden misschien?

Groet, André

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...