Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb deze plugin op 2 dreambox 500hd geinstalleerd en 2 op 800se.

Op mijn ouders zijn dreambox 500hd krijg ik het niet werkend ook open uitzending gemist werkt ook niet.

Je kunt de lijst zien maar je druk dan op start en je krijgt zwart beeld en weer terug naar de lijst.

Geplaatst:

toen ik hem bij mij voor het eerst ging gebruiken, de alle eerste versie op mijn DM800 ging het super.

Maar sinds ik de laatste versie erin heb gestopt dan begint bevoorbeeld het nieuws af te spelen, en na 8 seconde stopt die en gaat die hikken.

Alsof ik geen bandbreedte meer heb.

Doe ik het zelfde met onechannel dan draait die wel goed, maar dat is ook geen rtl gemist.

iemand een idee, of kan ik de buffer iets hoger zetten?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

Zouden de makers van Open PLI dit niet in hun Image mee kunnen nemen?

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Net ff PLI geupdate, en zie dus dat deze plugin gewoon bij hun in de lijst staat :lol:

Net gedownload en werkt perfect!!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

Geplaatst:

Zie je wens is uit gekomen? :lol:

En Sinterklaas is nog niet eens in het land! :D

Geplaatst:

toen ik hem bij mij voor het eerst ging gebruiken, de alle eerste versie op mijn DM800 ging het super.

Maar sinds ik de laatste versie erin heb gestopt dan begint bevoorbeeld het nieuws af te spelen, en na 8 seconde stopt die en gaat die hikken.

Alsof ik geen bandbreedte meer heb.

Doe ik het zelfde met onechannel dan draait die wel goed, maar dat is ook geen rtl gemist.

iemand een idee, of kan ik de buffer iets hoger zetten?

Ik ondervind het zelfde probleem, had er nog een oude versie van Rtl XL Gemist op mijn DM8000 staan (en deze Oude versie begon het beeld van de een op de andere dag te hikken en schokken bij het afspelen), deze oude versie van Rtl XL Gemist handmatig verwijderd en de laatste versie geïnstalleerd.

Helaas blijft het probleem bestaan.

Iemand een idee

Geplaatst:

@michel130 heb jij ook de : "het weer" plugin geïnstalleerd op je box?

Ik had dit n.l. wel gedaan en volgens mij zijn de problemen daarna begonnen. (maar ik weet dus niet zeker of deze plugin de oorzaak is.)

Heb inmiddels de rtlXL plug-in wel weer goed werkend gekregen, heb hiervoor het volgende gedaan:

1) handmatig de plug-ins rtlXL en het weer verwijderd

2) PLi laten updaten naar de meeste recente versie

3) de plug-in rtlXL via het applicatie menu in PLi toegevoegd v0.6

En het werkt weer zoals het moet, zonder haperingen in het beeld.

Geplaatst:

Ik had dit n.l. wel gedaan en volgens mij zijn de problemen daarna begonnen. (maar ik weet dus niet zeker of deze plugin de oorzaak is.)

Heb inmiddels de rtlXL plug-in wel weer goed werkend gekregen, heb hiervoor het volgende gedaan:

Ik heb hier geen probleem mee ook al heb ik Het Weer ook geinstalleerd.Alles draait perfect.

Geplaatst:

Ah okay, ga ik dit eens proberen deze week, bedankt voor de tip, ik laat het wel weten als het gelukt is.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...