Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op mijn DM800 werkt deze plugin niet zonder problemen: lange uitzendingen zoals The voice of Holland starten niet. Anderen geven soms hakkelend geluid. Met mijn internet verbinding is niets mis. Elders las ik dat er wellicht verband is met de hoeveelheid beschikbaar geheugen. Hoeveel MB moet vrij zijn voor probleemloos gebruik of zijn er ook andere oorzaken voor dit gedoe?

aangepast door Oldfield

Geplaatst:

Op mijn DM800 werkt deze plugin niet zonder problemen: lange uitzendingen zoals The voice of Holland starten niet. Anderen geven soms hakkelend geluid. Met mijn internet verbinding is niets mis. Elders las ik dat er wellicht verband is met de hoeveelheid beschikbaar geheugen. Hoeveel MB moet vrij zijn voor probleemloos gebruik of zijn er ook andere oorzaken voor dit gedoe?

Bij mij op de Dm8000 werkt het wel goed, maar ik heb ook een extra Cf-kaart van 1Gb in mijn box zitten waar mijn Backups opstaan en mijn Picons en alles wat er nog meer naartoe kan zoals epg.dat.

Geplaatst:

Misschien dat eens een oog kan worden geworpen op de plugin Webmedia. Dat is een erg handige, mooi ogende oplossing voor o.a. de Duitse Gemist programma's. Een NL variant zou niet misstaan.

Groet, André

Geplaatst:

Misschien dat eens een oog kan worden geworpen op de plugin Webmedia. Dat is een erg handige, mooi ogende oplossing voor o.a. de Duitse Gemist programma's. Een NL variant zou niet misstaan.

Ziet er inderdaad goed uit!
Geplaatst:

mijn vrouwtje vind jammer dat gtst er niet (meer) bij staat

Moet je soms voor GTST betalen? Dan is het logisch dat zo'n programma uit de lijst verdwijnt...

Groet, André

Geplaatst:

Ook ik had iedere keer problemen met openuitzendinggemist 3.0, deze had ik geinstalleerd na het wissen van rtlxl 0.6.

Nu een schone installatie van de image OpenPLi 3.0 en de plugin openuitzendinggemist 3.0 en nu werkt het wel prima.

(OpenPLi 3.0 op mijn DM8000)

Grts.

Geplaatst:

Hmm, zoveel verstand heb ik er niet van, maar even in de source gekeken. vond de url: http://www.rtl.nl/service/gemist/device/philips/index.xml?day=1&grid=0

schijnbaar kan de grid 0 tm 4 zijn. waar dus de programma's in staan (zie je in de bron) daar komt GTST dus nergens voor..

dus ik dacht laten we eens kijken of er ook een device lg is.. en ja dus

http://www.rtl.nl/service/gemist/device/lg/?day=1

daar niks met grid te maken, en krijg je gewoon bij elke dag de volledige lijst. en daar ontbreekt GTST dus ook. vreemd....

was het trouwens niet makkelijker om het daarop te maken? :P lijkt me iets minder code, daar krijg je meteen volledige lijst van elke dag.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...