Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik heb al bijna 3 maand mijn ontvanger maar heb 3 problemen dat mijn leverantie ( de winkel waar ik hem heb gekocht) wil niet helpen . Ik hoop iemand mij kan wel helpen.

- ik kan niet opnemen alles wordt wel herkent maar neemt niet op ( volgens de winkel moet ik de goede Pad instellen maar waar en hoe?

- ik heb ook een kabel tuner maar als ik een ziggo kaart erin stopt decodeert hij niet en ik kan alleen Ned. 1 kijken.

- zat een USB Dongel bij voor wifi , hij wordt herkent en ook mijn netwerk gevonden maar maakt geen verbinding.

Geplaatst:

Hallo A.A

De ziggo kaart werkt standaard ook niet, ja zal hiervoor eerst een softcam moeten installeren.

Om die te installeren zal eerst je internet moeten werken, als softcam is cccam het makkelijkst deze werkt gelijk na installatie zonder hem verder te moeten configureren.

Misschien kan je tijdelijk de ultimo even met een vaste kabel aansluiten zodat je de softcam kan downloaden dan heb je in ieder geval beeld.

Groeten Marcel

Geplaatst:

Maar vergeet niet, eenmalig, CCCam te starten en je card moet op zijn kop in het card-slot.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Moderator
Geplaatst:

Wat voor een image draait er in die Ultimo? Is dat het standaard fabrieksimage, of draait er pli / vti / vix /blackhole in ? Voor zover ik weet zit er in het standaard image geen support (standaard) om eenvoudig een softcam te installeren.

Voor wat betreft die harddisk, als je vertelt welk image je gebruikt kan er even gekeken worden of die disk opnieuw geinitialiseerd kan worden (welk menu dat zit).

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

wil zelf telkens reageren maar begrijp er helemaal niks van.

zoals wiz schrijft (en dat deed me nu wel reageren) wij forumleden hebben geen enkele informatie om maar iets zinvols te schrijven wat er daar bij A.A mis gaat.

overigens 3 vragen die allemaal hun eigen vraagstelling qua bericht moeten zijn daarmee ook efficient hulp en oplossingen gevonden kunnen worden.

als je 3 maanden zo'n receiver hebt, moest je al tot de gevorderden behoren en extreem gelukkig zijn met je aankoop.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• Moderator
Geplaatst:

Da's een waar woord. Als je 3 vragen in 1 topic hebt wordt het al snel een puinhoop.

Ik ga deze sluiten met het vriendelijke verzoek aan A.A om 3 topics te maken met elke vraag apart, en er wat meer informatie in te zetten zodat we ook iets zinnigs kunnen melden.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...