Dream1975 Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 (aangepast) Hallo, Heb van het weekend mijn Multytenne vervangen door een Wavefrontier T55. Alles heeft even gewerkt, maar op een gegeven moment werkte de Astra 3 niet meer. Meting van de disecq gaf aan dat poort 3 (waar deze Astra op zit) niets meer deed (de rest wel). Gisteren een nieuwe disecq gehaald en aangesloten en alles werkte weer een tijdje. Na een aantal keer zappen deed de nieuwe disecq het weer niet, zelfde poort, zelfde lnb (weer andere satellieten wel). Kan de LNB de disecq slopen of moet ik het ergens anders in zoeken (misschien het kabeltje ofzo)? Want 2 keer achter elkaar lijkt het me stug dat het weer toevallig de disecq is. Gr. Menno 21 juni 2012 aangepast door Dream1975
vGnp Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Welk merk/type DiSEqC switch? Welk merk/type ontvanger? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 (aangepast) heb je na het te hebben aangepast in je tuner-configuratie die dus acnders is qua volgorde van de satelliet posities ook met een officiele "menu gestuurde herstart" vast opgenomen in de instellingen? ciao 21 juni 2012 aangepast door Tonskidutch Compulsion Röyksopp
satencom Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Om er achter te komen dat de lnb van 23,5 de boos doener is ,zou ik de lnb om wisselen met een andere lnb van de 19,2 , en kijken wat er dan gebeurt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Dream1975 Geplaatst: 22 juni 2012 Auteur Geplaatst: 22 juni 2012 Ik heb zowel de disecq, lnb als kabel ertussen vervangen. Sindsdien gaat het goed (kon de LNB en disecq ruilen) ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen