paqbro Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 (aangepast) Zie plotseling nieuwe firmware aangeboden OTA. Weet (nog) niet wat er verbeterd is, zal even op icordforum.com kijken. 21 juni 2012 aangepast door paqbro Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
IcordHD Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 paqbro, Ik ben ook op het icordforum.com aan het kijken geweest, maar daar kom ik niet gelijk tot een antwoord wat er veranderd. Wel een klacht over sync problemen tussen beeld en geluid. Zelf vindt ik de zap tijden sneller maar dat is misschien bedrog. Als laatste de harddisk een upgrade gegeven naar 1TB kan die weer een tijdje mee maar dat ter zijde Zover met groet, IcordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
Toerder Geplaatst: 31 juli 2012 Geplaatst: 31 juli 2012 Ook geupdate, maar weet niet wat er is veranderd. Synchronisatie beeld met geluid is nog steeds niet (altijd) goed. Moi, Toerder Topfield 5510 Humax I-Cord
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen