videofilmer Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Gegeven Als server gebruik ik een ET9X00 met oranje SD smartcard, rev I4A, en als client een VUplus UNO en een ET6000. Alle draaien op Openpli en CCcam 2.3.0 en zijn aangesloten op mijn bedraad netwerk; de server en de Vuplus via een switch en de ET6000 rechtstreeks op de router/modem In de CCcam.cfg staat: voor de server F: root xtrend 1 1 1 { 0.0.1 } SID limit: /dev/sci0 4 11 Global EMM: 1 SECA handler: 1 voor beide clients C: 192.168.1.41 12000 root xtrend yes Probleem Op de server en één van de clients heb ik beeld van zowel FTA als van niet FTA zenders. Op de andere client heb ik alleen beeld van de niet FTA zenders. Ik kan de ontvangst van FTA zenders op de clients wisselen door de andere client uit te schakelen dus:. - als ik de VUplus in deep standby zet heb ik beeld van FTA en niet FTA zenders op de ET9X00 en de ET6000. - als ik de ET6000 in deep standby zet heb ik beeld van FTA en niet FTA zenders op de ET9X00 en de VUplus. - als ik de client uit de deep stanby haal, blijven de FTA zenders op de andere client zichtbaar totdat ik die client in de deep standby zet Bij PPanels is en blijft, onder het kopje CCcam Cam info, vermeld dat er slechts 1 client "connected" is Pogingen ter verbetering gedaan met de volgende activiteiten: Teneinde op alle drie de ontvangers gelijktijdig beeld te krijgen van niet FTA zenders, heb ik inmiddels het volgende via DCC in de CCcam.cfg geprobeerd:: - bij de ET9X00 SID limit, Global EMM en SECA handler weer naar de default gezet - voor beide clients een aparte C en een F regel ingevoerd - geëxperimenteerd met de getallen in de F regel - de ET9X00 geflashed naar openpli 3.0 - de smartcard geheractiveerd omdat ik niets anders wist te bedenken Geen van deze exercities heeft geleid tot het beoogde resultaat. Wie wil mij helpen een oplossing te vinden? Ik ben een beginner en heb misschien niet de juiste benamingen gebruikt. Hiervoor mijn verontschuldigingen.
digitaal kijker Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 voor elke box een andere F en C regel gebruiken, zodat je op elke box tergelijk kan kijken. in je server dus verschillende F regels en op je boxen per box een andere C regel. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
videofilmer Geplaatst: 21 juni 2012 Auteur Geplaatst: 21 juni 2012 Ik heb het gelijk gedaan en het werkt perfect. Hartelijk dank voor de snelle reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen