sattv4iedereen Geplaatst: 23 juni 2012 Geplaatst: 23 juni 2012 hi, er zijn er waarschijnlijk hier wel,die draaien op windows.met windows alleen,heb je niet veel,en wat doe je,je plaatst programma's erop,van her en der.ik denk dat de meesten internet hebben ook. maar nu vraag ik mij af hoe je beste deze programma's gebruikt,zonder dat ze je iriteren. verduidelijking. ik ben fan van een livestream videozender,die ik verbind met de vga kabel naar mijn plasma 126 cm scherm. helaas,draait die laptop,enkel in het weekend.dus als ik naar fullscreen kijk naar mijn live programma,begint na een tijdje de problemen.mijn fullscreen gaat naar kleiner beeld,en ja hoor,de melding van een update voor een programma.gefrustreerd date je dit op,en kijk je verder,totdat je 10 minuten later weer hetzelfde voor hebt.dit gebeurt dan verschillende keren,na elkaar.en 's morgens aansteken voor 's avonds is niet altijd een volledige oplossing. hoe het nu komt,gaat hij in screensave ipv mijn tv beelden dat ik zie.do hoe los ik dit op,zodat ik ongeveer 2 uur kan kijken,zonder dat die programma's mij iriteren? en anders,bestaat er hardware,die speciaal daarvoor gemaakt is,zoals de internet radio,maar dan voor video?indien ja,heb je voorbeelden zonder reclame te maken? alvast bedankt voor u tips. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Pionewbie Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Hoe heb je je video ingesteld? Bij computers met meerdere beeldschermen, zoals je laptopscherm + TV, heb je een paar mogelijkheden. Uitgebreid bureaublad en clone beeld. Ik vermoed dat jij de tweede gebruikt. Als je uitgebreid bureaublad gebruikt start je de videostream en sleept het venster van het programma met het beeld naar de TV en zet hem op fullscreen. Meldingen van updates etc blijven op het scherm van je laptop komen en storen niet het beeld op de TV. Zelf heb ik het zo lang gebrukt met het afspelen van films en bleef de film ongestoord spelen terwijl op het laptopscherm meldingen binnen kwamen en dat scherm ook gewoon op de screensaver sprong. Of dit ook goed gaat met een live videostream weet ik niet. Misschien moet je de instelling van de screensaver aanpassen naar een langere tijd.
ProXar Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Idd, het is een kwestie van de juiste configuratie. In het programma waarmee je kijkt uitzetten dat je een update melding wilt krijgen. Energie beheer kun je screensaver en uitschakelen schijf/monitor instellen. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Penthe Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 (aangepast) Je zult waarschijnlijk Windows XP gebruiken, Windows 7 gaat niet in de screensaver als je videos afspeelt omdat er dan toch al beweging op je scherm is. En updates van Windows zijn altijd irritant, deze komen altijd wanneer je ze niet wilt. Gelukkig kun je onder windows 7 zeggen meldingen geven maar pas downloaden als je dat wilt. Uiteraard blijft dat nog steeds irritant. 24 juni 2012 aangepast door Penthe
Con Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 . . . Gelukkig kun je onder windows 7 zeggen meldingen geven maar pas downloaden . . . . Kan ook in XP. Heb hem altijd uitstaan. Download handmatig. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sjattuh Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 VLC player bijvoorbeeld springt niet op je screensaver als er iets afgespeeld wordt. Hopelijk is het een instelling in dat programma van je en anders kan je het uitschakelen via energiebeheer zoals ProXar al aangeeft. De rest zijn gewoon instellingen. Eigenlijk een heel klein en simpel oplosbaar probleem wat je in 5 minuten kan verhelpen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Klavervier Geplaatst: 2 juli 2012 Geplaatst: 2 juli 2012 Wil men zich niet aan windows irriteren, gooi het eraf en probeer iets anders. Irriteren doe je zelf. niet het programma, die werkt zoals hij moet werken. En er zit genoeg is. Maar bij mensen is het zo...het moet altijd beter en een anders heeft altijd beter spul. Wie zich ergert, zou eerst een in een spiegel moeten kijken en zich afvragen: waarom. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Psychosammie Geplaatst: 2 juli 2012 Geplaatst: 2 juli 2012 Ik kan me hier zo aan ergeren! Waarom zet je die screensaver niet uit? Onzinnig ding zo'n screensaver. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen