Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeiedag

Hier staat een DM7020HD met OpenPli (versie2 van een maand oud ongeveer). Daar heb ik de elektroplugin "draaiend".

Nu is mijn bevinding dat het na een 5 à 6 tal dagen goed gelopen te hebben, gewoon stopt met zijn werk te doen. Moet ik het bij mezelf (de 7020) zoeken of ligt het aan de plugin die niet echt 100% is?

Wat is jullie ervaring ermee?

Moet er wel bij zeggen dat het de dagen dat het werkt wel zijn werk doet. (gaat in deep stby vanaf 00.01uur en komt 's morgens terug naar stby; bvendien mis ik geen enkele opname, zelfs al stond de box in deep stby)

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

• Beheerder
Geplaatst:

Op mijn DM8000 heeft hij altijd prima gewerkt. Ook na 5 dagen.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Michel, bedankt

Dan zoek ik verder.

btw; ik stel maar 1 profiel in omdat ik enkel dat gebruik, dat kan toch geen probleem zijn?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

• 2 weken later...
Geplaatst:

ter info

Werkt dus wel degelijk.

(gewoon eens ge-herstart)

Groeten van dvbs,        

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...