michaelangelo Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Is het mogeijk om een keuze te maken tussen 2 soorten image bij een start? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
michaelangelo Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Geplaatst: 24 juni 2012 Dus dat je de keuze hebt uit 2 soorten image waarmee je kunt opstarten. Zoals bij windows bv........keuze uit Windows xp en vista. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
DeBeek Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Yep,, En een derde sleutelwoord,,, vragen om problemen..
mobieltje Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 Krijgen we nu weer dezelfde discussie? Als iemand multiboot of Barry Allen wil gaan gebruiken op z´n box moet hij dat zelf weten. Je kan dan idd meerdere images op je box zetten, 1x een image in de flash en met multiboot of Barry Allen de anderen op je HDD) TIP, gebruik voor de image in de flash wel een recente image. Grts.
Loui (K) Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 En mijn bijlage, waarom? als er een draait is dat toch genoeg?
michaelangelo Geplaatst: 25 juni 2012 Auteur Geplaatst: 25 juni 2012 Ja, sleutelwoorden: multiboot en Barry Allen Hoe kan ik aan deze plugins komen? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
mobieltje Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 Zoek eens op Google, daar kan je ze vinden inclusief handleiding. PS de naam van de plugin(s) is geen multiboot maar Meoboot en Barry Allen. Grts.
Gast Jeroensky Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 (aangepast) Ik vind (maar da's mijn mening) multiboot totaal overbodig. Omdat: -flashen van de box met ander image kinderspel is. -Je bij multiboot donders goed moet opletten dat de verschillende images van soortgelijke versie zijn(kernel/driver), om vele complicaties te voorkomen. (en daarbij, elk image kan je zo maken zoals je wilt, dus in weze kunnen verschillende images zo goed als hetzelfde betreft oe1.6 based.) 25 juni 2012 aangepast door Jeroensky
dvbs Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 sorry mannen maar ik ga mij nog eens aan een vraag wagen.... stel: -je installeert Barry Allen in de flash (de image die je gebruikt om TV te kijken) en plaatst ander images op bijv. een stick. -is de flash dan "save"? -als je de usb uittrekt; boot dan gewoon de flash weer? (althans zo gaat het bij mijn Kathrein) voorzichtig uitkijkend naar jullie reacties.... Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Loui (K) Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 Net wat Jeroensky zegt Doe het niet je vraagt om problemen als je multiboot installeerd, Met Enigma1 was het geen probleem maar met Enigma2 is dat een heel ander verhaal.Als je dflash installeert daarmee kun je een backup maken met al je instellingen en plugins die je hebt binnen een paar seconden weer terug gezet. Op die manier kun je verschillende image bakups maken.
dvbs Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 ok, bedankt voor de tip. Maar dflash ziet er toch ook niet volledig veilig uit; uiteindelijk ga je er vanuit dat elke flash (en dan nog vanaf de HDD) vlekkeloos verloopt. (of heb ik het ook hier verkeerd?) Loui (K); gebruik jij dit? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
dvbs Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 ok, ik denk dat ik er ben. Om volledig zeker te zijn kopieer je dan de aangemaakte full-backup naar je pc. bedankt! Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Loui (K) Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 ok, ik denk dat ik er ben. Om volledig zeker te zijn kopieer je dan de aangemaakte full-backup naar je pc. bedankt! Ja je krijgt een full backup met al door jou gekozen plugins sat instellingen en ook je settingslijst wordt meegenomen.Je moet het zo zien je box met alle toeters en bellen wordt een backup van gemaakt. En als je de backup terug wil zetten gewoon via de stopstand en gewoon als nfi bestand laden
dvbs Geplaatst: 28 januari 2013 Geplaatst: 28 januari 2013 Dan kan ik nu eens kijken wat er nog allemaal bestaat naast OpenPli..... Loui; nogmaals bedankt en groeten! Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen