columbo Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 (aangepast) Hy ,nog steeds een klein probleempje hier.met de 7020HD ik heb de Dream Elite V3.0 ,Enigma 3.2 -21-03-2012 en een Barry Allen er opstaan. Echter als ik div sat pos. in wil progameren voor de aansturing van de Actuator via de Aston box,,brijft alléén de laatste pos.opgeslagen,en draait de actuator niet naar een andere sat.pos.,als dit nodig is via de zender lijst of favorieten lijst. Als je nader hand weer in het menu "rotor instellingen" kijkt, staat de opgeslagen pos.weer op 1 ,ook als er van tevoren 2 of 3 enz is ingegeven,en in het rotor menu pos opslaan op OK druk wat overigens geen bevestiging melding of zo opleverd. Ook als ik in de zender lijst ,van div. satelieten de bij behorende namen weer geef. ik heb de 7020S nu als rotor aansturing in gebruik (,deze werkt prima samen met de Aston box ) en de doorlus uitgang gaat naar de 7020HD. Het zoeken naar een andere sat pos. gaat zeer snel,alleen opslaan heeft hij een hekel aan .De zender lijst is egenlijk een voor geprogameerde van Henk sat,maar deze was te groot en heb hem hand matig wat kleiner gemaakt dus ik weet niet of het hier mee verband houd. 24 juni 2012 aangepast door columbo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen