nieuwke Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 Wie kan er me wat tips geven om een goede en niet al te duure Hd decoder te kopen met mediaplayer voor men kids hun tv. Nu er zoveel merken zijn en ik het niet op de voet volg had ik graag wat tips, ... Heb al een azbox premium HD+ , en dreambox 7020, en een lin box 5558 ( cloon dreambox 500) Gebruik 1 TVV kaart en draai daar voor cccam Ben niet iemand die elke week naar updates of dergelijke licht te zoeken , eens het werkt blijf ik er liever af. Bedankt alvast
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juni 2012 Beheerder Geplaatst: 25 juni 2012 Een VU+ Uno of een Xtrend ET6000. Als dat te duur wordt, zou je een Ariva 102mini kunnen overwegen, maar die speelt media net via het netwerk, alleen vanaf USB. Je kunt er wel via het netwerk mee cardsharen, zodat je bijvoorbeeld de kaart die in je dreambox zit kunt gebruiken. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen