Ga naar inhoud

fan DM500HD maakt heel veel geluid

Aanbevolen berichten

Gast ozkanbeserek
Geplaatst:

Hallo mensen,

De fan van mijn Dreambox 500 HD maakt echt heel veel lawaai. Weet er iemand een stillere fan waarmee ik het kan vervangen?

Mvg

Geplaatst:

Weet niet hoe oud hij is, maar misschien eens terug voor de garantie? De fan van een originele Dreambox hoort zo goed als stil te zijn (tenminste dat is mijn ervaring met de 800HD SE en 500HD).

Kan ook zijn dat er kabeltje tegen aankomt..controleer dat eens. Verder is het geloof ik trouwens gewoon een standaard 3 of 4 PIN ventilator die je gewoon bij een computerzaak kunt halen.

Gast Jeroensky
Geplaatst: (aangepast)

Mogelijk stof. Dreambox openen(alleen indien garantie verlopen is bij dreambox zonder insteek kaarten) en met fietspomp uitblazen.(net met perslucht ivm statische electricitit)

Op de betere -electro-webwinkel (naam beginnend met ######## eindigend met #########, #### letters en gevestigd in ##########) heb je genoeg specificaties staan bij ventilatoren.

Dan zie je spanning, afmeting, hoeveel kuub lucht het verplaatst per uur, en aantal Decibel en lagertype. Zeer zinvolle info voor correcte keuze vervangende fan.

Indien Dreambox jonger is dan 2 jaar, terug naar de winkel van aanschaf met kassabon)

aangepast door Michel
Reclame is reclame, ook als je het in een 'Hints' spelletje giet ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...