hansputters Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 Ooit had ik op een van onze PC's een (Zwitsers) progje dat het aantal vrije belminuten per Voip-provider keurig bijhield. Weet iemand van jullie waar ik het over heb?
FritsV Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 ja. Je vindt het onder: www.prog.ch Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
hansputters Geplaatst: 25 juni 2012 Auteur Geplaatst: 25 juni 2012 (aangepast) ja, dat is e'm idd.; bedankt Frits! (we hebben veel te veel gebeld vorige week, dan word je weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat bellen buiten de gratis 300 minuten toch aan de prijs is....) edit: Frits: de "x" is kennelijk gesneuveld: het juiste adres is progx.ch Nogmaals dank! 25 juni 2012 aangepast door hansputters
hansputters Geplaatst: 25 juni 2012 Auteur Geplaatst: 25 juni 2012 update: de geïnstalleerde voipmanager 0.2.4 geeft helaas geen resultaten weer, bij geen van de Betamax (delmont) SIP-accounts. @FritsV: bij jou wel?
FritsV Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 @hansputters Ik weet niet wat je met de voipmanager bedoelt. De boven vermelde website geeft je de mogelijkheid om Betamax(Delmont) tarieven met elkaar te vergelijken, ik dacht dat je dat bedoelde Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
hansputters Geplaatst: 25 juni 2012 Auteur Geplaatst: 25 juni 2012 Bedankt voor je reactie Frits. Dit programmaatje bedoelde ik:
holles Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 Het progje werkt niet meer omdat de providers hun "opslagsysteem" gewijzigd hebben. Volgens mij is er op dit moment nog geen (nieuw) progje dat de FUP kan lezen of doorberekenen. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Cobus R Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 maar je kunt toch bv voipbusterpro gaan gebruiken die heeft een jaar lang freedays voor uit mijn hoofd 15 euro ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
hansputters Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Geplaatst: 26 juni 2012 Ja, dat is zeker een optie maar werd hier niets onlangs gesuggereerd dat VB-Pro een starttarief zou hanteren?
hansputters Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Geplaatst: 15 juli 2012 Update: progx zou werken aan een nieuwe versie van Voipmanager. Nog niet bekend wanneer die uitkomt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen