satencom Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Volgens de gegeven van jou heb je het zo aan gesloten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wirin Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Geplaatst: 27 juni 2012 Vrienden, Het is gelukt.... zonder jullie hulp was ik niet uitgekomen en had het allang opgegeven. Nu na 3 dagen werkt het weer. Top bedankt...
Moustache Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 (aangepast) Wat was de oplossing ? 27 juni 2012 aangepast door Moustache
Gerard 76 Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 Ja,vertel,dan kan een ander er ook van leren.
Moustache Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 Ik heb even de manueel van de sw door gelezen en idd de diseqc moet op 1.1 staan en niet op 1.2 . Deze config werkte bij mij en gezien de laatste weken het schakelen langer duurde heb ik deze aangepast naar 1.1 en .... het schakelen gaat sneller. Bedankt voor de tip
Moustache Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 Ik heb even de manueel van de sw door gelezen en idd de diseqc moet op 1.1 staan en niet op 1.2 . Deze config werkte bij mij en gezien de laatste weken het schakelen langer duurde heb ik deze aangepast naar 1.1 en .... het schakelen gaat sneller. Bedankt voor de tip Ik ben maar een leek maar en tip is altijd welkom
wirin Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Geplaatst: 30 juni 2012 Ik heb het precies hetzelfde gedaan wat boven beschreven is. En een paar keer mijn ontvanger herstart. Daarna alle kabel nagelopen, en ik had er 1 verkeerd aangesloten. En alles precies doen zoals boven beschreven is door iedereen...
satmen2009 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 beste wirin is t gelukt met de instellen? ik heb wel tip voor je mocht je nog niet uitgekomen zijn gr
ben007 Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 ik heb er ook vier bijgezet maar zit nu met een probleem dat sommige franse zender zoals cine+club en classic niet meer open gaan iemand een idee hoe dit komt?ze hebben wel ontvangst van 13db.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen