Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb met regelmaat erg schokkend beeld op NGC-HD,Het is net of het beeld niet snel genoeg ververst! Is dat bij meerdere zo of ligt het aan mijn TV? Alle andere zenders hebben hier geen last van.

Gast Jeroensky
Geplaatst: (aangepast)

Geen last van.

Hoeveel decibel ontvangststerkte heb je op die zender.

geen cpu etende apps in achtergrond (ik noem maar wat torrent client oid).

En natuurlijk gezien het enigma2 betreft, welk image en toevoegingen draaien er.

aangepast door Jeroensky
  • Beheerder
Geplaatst:

En er zit ook gewoon een geldige smartcard in de receiver?

Dit soort storingen blijken in de praktijk 9 van de 10 keer storingen op een cardsharing server.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ja er zit een kaart in, ik zal eens proberen een opname ervan te maken en op een externe downloadsite zetten.Alleen NGC doet het en als er reclame is niet. vooral Dog Whisperer is het ergst.

Geplaatst:

vooral Dog Whisperer is het ergst.

Dat zegt genoeg... zelfs de ontvanger protesteert tegen dit programma... :grin:

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Ja, dat soort akkefietjes kost veel tijd om de oorzaak te vinden.

Ook al geprobeerd de transponder opnieuw in te lezen? (Ook al klinkt dat niet logisch als een opname wel goed is, maar de logica van de klacht is in jouw geval sowieso al ver te zoeken. ;) )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb al een paar keer een verschillende image gebruikt,maar alleen NGC en soms de Discovery zenders hebben hier last van soms haperd het geluid ook dan hoor je een soort echo.even van zender wisselen en weer terug dan is het geluid weer oke.maar na verloop van tijd begint het weer.Alle andere zenders hebben hier geen last van. Maar NGC-HD is het ergste van allemaal.Dit probleem is ook niet van deze week,het speelt al een hele tijd.En ik heb van alles geprobeerd om het op te lossen maar geen resultaat.Het gekke is als je er een opname van maakt en die terugkijkt dan zie je het niet,dan is het beeld normaal.Het lijkt erop dat die series uit Amerika niet goed synchroon lopen of niet goed verwerkt worden.Want met deze Amerikaanse programma's heb ik het meeste probleem.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

hier geen last loopt soepel

wat ik wel merk is dat het geluid per zender harder of zachter is

maar verder geen problemen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...